Web Analytics Made Easy - Statcounter

شركت هاي تعاوني توليدي سيرنگ و يكتا گرانول ميبد كه از سوي بانك صنعت و معدن تأمين اعتبار شده اند با حضور علیرضا رزم‌حسینی وزير صنعت، معدن و تجارت در استان يزد مورد افتتاح و بهره برداري قرار گرفت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، وزیر صنعت، معدن و تجارت در اولین روز برنامه خود در سفر به استان یزد، طرح توسعه واحد تولیدی شركت تعاوني توليدي سیرنگ را در شهرستان اشکذر مورد افتتاح قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این طرح ظرفیت تابندگی سالیانه ۶۰ هزار تن انواع نخ پلی استر، ظرفیت تولید ۳۰ هزار تن در سال تکسچره نخ پلی استر، ۶۵۰۰ تن در سال دوک مقوایی و ۷۰ هزار تن سالانه نخ فیلامنت نیمه آرایش و کاملاً آرایش یافته را دارد.
این واحد در زمینی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۳۲ هزار متر مربع در شهرستان اشکذر استان یزد واقع شده است.
طرح توسعه اين شركت جهت توليد انواع نخ هاي ميكرو فيلامنت و با سرمايه گذاري بالغ بر 2830 ميليارد ريال اجرا گرديده كه بانك صنعت و معدن با پرداخت تسهيلات به مبلغ 360 ميليارد ريال بخشي از هزينه هاي اجراي طرح توسعه شركت را تأمين مالي نموده است.
این واحد در زمینه تولید انواع نخ پلی استر سفید و رنگی با ظرافت بالا و تابندگی انواع نخ و سیستم تکسچرایزینگ و انواع دوک مقوایی فعال بوده و توانسته گام بلندی در تامین مواد اولیه واحدهای نساجی ( حوزه بافندگی) که شامل پارچه مبلی، پرده ای روفرشی، البسه ظریف و… در سطح کشور می باشد، بردارد.
این واحد همچنین در راستای صادرات مستقیم به کشورهای ترکیه، عراق، روسیه و ارمنستان به عنوان یک واحد صادرات محور مطرح است.
وزیرصنعت، معدن و تجارت همچنین از بخشهای مختلف و خطوط تولید این مجموعه صنعتی و تولیدی بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان روند فعاليت آن قرار گرفت.
رزم حسيني در دومین روز سفر خود به استان یزد، کارخانجات یکتا گرانول میبد را مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.
این واحد تولیدی ظرفیت تولید ۱۰ هزار تن در سال انواع لعاب کاشی و سرامیک، ۱۰ هزارتن در سال گلوله های سرامیکی آلومینایی و ۱۶۰ هزار تن پودر فلدسپات را دارد.
همچنین ظرفیت تولید مواد اولیه کاشی و سرامیک به روش خشک و تر به ترتیب ۶۷ هزار تن و ۱۳۰ هزار تن در این واحد تولیدی می باشد.
کارخانجات یکتا گرانول در زمینی به مساحت ۴۰ هکتار و با زیربنای ۳۵ هزار متر مربع در شهرستان میبد قرار دارد که در فاز اول (گرانول) برای ۱۹۰ شغل ایجاد کرده است.
برای راه اندازی این واحد تولیدی در مجموع ۸ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت به صورت ۱۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی و ۲۳ میلیون یورو سرمایه‌گذاری ارزی انجام شده است.
بانك صنعت و معدن با پرداخت تسهيلات ريالي به مبلغ 352 ميليارد ريال و تسهيلات ارزي به مبلغ 22/5 ميليون يورو بخش مهمي از هزينه هاي اجراي طرح را تامين مالي نموده است.
این واحد تولیدی در حال حاضر با ظرفیت ۸۰۰ تن گرانول(تامین مواد اولیه کاشی و سرامیک به روش اسپری درایر) جهت تولید کاشی کف، دیوار و پرسلان در حال فعالیت می باشد و در آینده‌ای نزدیک پس از تکمیل تجهیزات و انجام تست سرد به ظرفیت ۳۰۰۰ تن در روز خواهد رسید که از نوع تکنولوژی و ظرفیت تولید در خاورمیانه منحصر به فرد است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از بخشهای مختلف و خطوط تولید این مجموعه صنعتی و تولیدی بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان روند تولید و مهمترین مسائل آن قرار گرفت.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک صنعت و معدن واحد تولیدی معدن و تجارت ظرفیت تولید تن در سال انواع نخ هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مرتضی علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت در  قالب سفر هیات دولت به استان سمنان ، واحد تولیدی زرین بافت مهربان تولید کننده کیسه‌های پروپیلن ساده تک رشته‌ای و چند رشته‌ای با سرمایه گذاری حدود ۶۸ میلیارد تومان و اشتغال ۵۵ نفر را در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی را افتتاح کرد.
همچنین با حضور وزیر صمت واحد تولیدی پاسارگاد صنعت باطری تولید کننده انواع جعبه باطری در شهرک صنعتی گرمسار هم به بهره برداری رسید.
این واحد با اعتبار ۶۶ میلیارد تومانی و اشتغال زایی ۶۰ نفر و ظرفیت تولید ۲ هزار تن جعبه باطری در شهرک صنعتی گرمسار آغاز به کار کرد.
وزیر صمت در حاشیه افتتاح این واحد‌ها، از اجرای سیاست‌هایی برای توسعه کمی و کیفی صنعت و راه اندازی واحد‌های راکد با توجه به شعار سال و تاکید بر مشارکت مردمی با عنوان جهش تولید خبر داد و گفت: وزارت صمت برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی در کنار آنان است
مرتضی علی آبادی با بیان اینکه سمنان از استان‌های صنعتی و پیشرو در کشور است افزود: در این سفر طرح‌های ویژه حمایت از واحد‌های صنعتی با دستور رئیس جمهور اجرا خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی