Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@10:19:10 GMT

طلا و ارز در بازار چند؟ 99/12/06

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۳۹۴۹

طلا و ارز در بازار چند؟ 99/12/06

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران امروز (چهارشنبه ۶ اسفندماه) با افزایش ۸۹ هزار تومانی نسبت به روز کاری قبل (سه شنبه) ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شد.

ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۹۹ هزار تومان و هر مثقال طلا به چهار میلیون و ۷۶۳ هزار تومان رسید. انس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۸۰۷ دلار و ۵۹ سنت فروخته شد.

 قیمت سکه از ۳۰ دی‌ماه تا چند هفته گذشته در کانال ۱۰ میلیون تومانی در نوسان قرار داشت، اما بتدریج رشد کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد در روزهای گذشته قیمت سکه و طلا متاثر از بازار ارز روند صعودی داشته است.


دلار بازهم وارد کانال ۲۵ هزارتومانی شد
هر دلار امروز (چهارشنبه) در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۱۶ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته ۴۵۹ تومان افزایش داشت. نرخ هر یورو نیز به ۳۰ هزار و ۶۵۳ تومان رسید.

به گزارش ایرنا، قیمت فروش یورو امروز با افزایش  ۹۲۹ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته (سه شنبه) به ۳۰ هزار و ۶۵۳ تومان رسید.

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۴ هزار و ۵۲۱ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۳۰ هزار و ۴۶ تومان بود. همچنین قیمت خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۴ هزار و ۷۶۸ تومان و قیمت فروش آن ۲۵ هزار و ۱۶ تومان است.

علاوه بر این، نرخ خرید یورو در این بازار ۳۰ هزار و ۳۵۰ تومان و نرخ فروش آن ۳۰ هزار و ۶۵۳ تومان اعلام شد.

براساس این گزارش در سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته (سه شنبه)، هر یورو به قیمت ۲۹ هزار و ۳۳۰ تومان و هر دلار ۲۴ هزار و ۴۰۳ تومان به فروش رسید.

همچنین در سامانه سنا روز کاری گذشته (سه شنبه)، حواله یورو به قیمت ۲۹ هزار و ۲۳۸ تومان معامله و همچنین حواله دلار به قیمت ۲۴ هزار و ۶۶ تومان فروخته شد.

بررسی رفتار فعالان بازار ارز در روزهای اخیر نشان‌دهنده تردید و سرگردانی آنهاست بطوری که آنها از تداوم رشد بهای ارز ناامید شده و چشم به ریزش قیمت‌ها دارند، به نظر می‌رسد که دلالان بازار ارز اکنون به پیشواز تحولات پیش رو رفته‌اند.

/ایرنا

 



 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تومان معامله تومان رسید هزار تومان بهار آزادی ۲۴ هزار ۳۰ هزار روز کاری سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو در مرکز مبادله

هر اسکناس دلار آمریکا امروز (پنجشنبه ۳۰ فروردین) بدون تغییر نسبت به روز گذشته در مرکز مبادله طلا و ارز ثابت ماند اما اسکناس و حواله یورو با افزایش اندک قیمت همراه شد.

به گزارش مشرق، هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان داد و ستد شد. همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۶۴ تومانی به ۴۶ هزار و ۳۶۹تومان و حواله آن با افزایش ۶۰ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۲۶۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۶۸ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

دیگر خبرها

  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو در مرکز مبادله
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • قیمت یورو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در بازار
  • قیمت دلار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳