Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان روز نخست رقابت‌های اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان سید ستار صید با قرار گرفتن در جایگاه ۱۵، بهترین رتبه را بین اسکی‌بازان ایران به دست آورد.

به گزارش ایسنا، در روز نخست مسابقات اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان امروز (چهارشنبه) ملی پوشان ایران به رقابت با دیگر ورزشکاران پرداختند.

ابتدا مسابقات ورودی ۵ کیلومتر زنان با حضور ۴۳ اسکی‌باز برگزار شد که در پایان سمانه بیرامی باهر در جایگاه ۲۳ قرار گرفت، ساحل تیر در رده  سی و یکم قرار گرفت، فرزانه رضا سلطانی و زهرا ساوه شمشکی هم به ترتیب در رتبه‌های ۳۳ و ۳۴ ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مسابقات ورودی ۱۰ کیلومتر مردان برگزار شد که در پایان جایگاه نماینده‌های ایران در بین ۸۶ اسکی‌باز مشخص شد؛ بر این اساس سیدستار صید در جایگاه ۱۵ قرار گرفت که بهترین نتیجه امروز بین اسکی‌بازان ایران بود، دانیال ساوه‌شمشکی رتبه ۳۲ را به دست آورد، یاسین شمشکی چهلم شد و علیرضا مقدید عنوان ۵۶ را به دست آورد.

سمانه بیرامی باهر، ساحل تیر، فرزانه رضا سلطانی، زهرا ساوه شمشکی، سیدستار صید، دانیال ساوه شمشکی، یاسین شمشکی و علیرضا مقدید اسکی‌بازان اعزامی ایران به اوبرستدورف آلمان هستند. همچنین محمدتقی شمشکی سرمربی تیم ملی، احمد کاویان مربی تیم ملی و گلناز ساوجی مربی تیم ملی زنان در این مسابقات هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسابقات اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان اسکی صحرانوردی ساوه شمشکی اسکی بازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود

مهران برخورداری ملی پوش المپین استان در ترکیب تیم ملی تکواند کشور مان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام می‌شود.

بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روز‌های ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

برخورداری پیش از این سهمیه مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرانسه را کسب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • قهرمانی پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • حسن ضربه شد؛ پژمان رکب خورد!
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی طوسی در رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در مسابقات جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا