Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمالی با اعلام خبر راه اندازی دادرسی الکترونیکی ندامتگاه قزلحصار کرج گفت: با راه اندازی این سامانه تا ۹۰ درصد میزان مراجعه به مراکز قضایی کاهش پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « کمالی» با اعلام خبر راه اندازی دادرسی الکترونیکی ندامتگاه قزلحصار کرج گفت: با راه اندازی این سامانه تا ۹۰ درصد میزان مراجعه به مراکز قضایی کاهش پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر ندامتگاه زندان قزلحصار کرج افزود: تسریع در روند قضایی و رسیدگی بهتر به مشکلات اعزام قضایی و کاهش آسیب های ناشی از این امر از اهداف اصلی این طرح است.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: سامانه دادرسی ندامتگاه قزلحصار دادگستری استان البرز راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور به چهارمحال و بختیاری رسید

فضل الله رحمتی مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: با ثبت شش هزار و ۴۵۲ پروانه کسب الکترونیکی در سامانه ملی مجوز‌ها در جایگاه ششم کشور ایستاد.

وی افزود: هم اکنون ۴۵ هزار و ۴۵۵ کاسب استان دارای پروانه کسب کاغذی هستند که از این مجموع ۱۵ درصد با ثبت نام در سامانه ملی مجوز‌ها موفق به دریافت پروانه صنفی الکترونیکی شده اند.

رحمتی اضافه کرد: اصناف و سایر فعالان اقتصادی باید هرچه زودتر مجوز‌های کاغذی خود را الکترونیکی کنید.

بیشتر بخوانید

تعیین تکلیف ۱۸ هزار پروانه صنفی منقضی شده

وی ادامه داد: فعالان اقتصادی اعم از صنفی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی؛ براساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، مجوز‌های کاغذی خود را باید تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ الکترونیکی کنند.

مدیرکل صمت استان افزود: از این تاریخ هر فعال اقتصادی که مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) نداشته باشد، از نظر قانون و سامانه‌های دولتی و بانکی بدون مجوز محسوب می‌شود. 

رحمتی اظهار کرد: فعالان اقتصادی می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی مجوز‌ها به آدرس mojavez.ir و با داشتن کارت ملی، کد پستی و شماره مجوز، مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار‌ها qr.mojavez.ir قرار بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دادرسی‌های قضایی در همه حوزه‌ها الکترونیکی می‌شود
  • راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی به دلیل ارتقاء سامانه
  • ارتقای سامانه نسخه نویسی الکترونیکی برای پاسخگویی سریعتر
  • دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان توسعه می‌یابد
  • چهارمحال و بختیاری در جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور
  • جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور به چهارمحال و بختیاری رسید
  • ۶۴۵۲ پروانه صنفی الکترونیکی در چهارمحال و بختیاری ثبت شد
  • پاسخگویی مدیران خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه الکترونیکی سامد