Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

پایانه های مرزی جلفا و نوردوز در یازده ماه نخست سال۱۳۹۹ شاهد تردد بیش از۱۲۷هزار دستگاه وسائط نقلیه سنگین باری بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی )، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی گفت: در این مدت بیش از ۷۷ هزار و ۲۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و خارجی از مرزنوردوز و ۴۹ هزار و ۸۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و خارجی از مرز جلفا تردد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اورجعلی علیزاده افزود: دراین مدت  تردد کامیونهای ایرانی ۱۶درصد در مرز نوردوز و ۳۸درصد در مرزجلفا نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی ادامه داد: همچنین در مدت ذکر شده میزان واردات و صادرات از مرز نوردوز۸۰۰ هزار و ۴۶۳تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز۶۷ هزارو ۳۴۸ تن بوده است.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان گفت: درهمین مدت نیز میزان واردات وصادرات کالا ازمرز جلفا ۳۶۵هزارو ۸۰۸ تن ومیزان کالای ترانزیت ورودی وخروجی ازاین مرز۳۰۵ هزارو۳۸۷تن بوده است.

علیزاده درپایان خاطرنشان کرد باتوجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت و محدودیت تردد مسافر در این مرزها میزان تردد مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از۹۵درصدکاهش داشته است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پایانه مرزی جلفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| محور پیرانشهر به تمرچین سفیدپوش شد

آفتاب‌‌نیوز :

بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته، هم اکنون شاهد بارش پراکنده و خفیف برف در برخی محور‌های شمالی و جنوبی استان به ویژه در مناطق کوهستانی هستیم.

به گزارش خبرآنلاین، لازم به توضیح است که بارش خفیف برف در محور‌های مواصلاتی جنوب استان مخصوصا محور منتهی به پایانه مرزی تمرچین و گردنه زمزیران به صورت خفیف ادامه دارد و با تلاش‌های راهداران استان هیچ گونه مشکلی در تردد‌ها گزارش نشده و کلیه مسیر‌ها باز می‌باشد.

بنا به خبر‌های رسیده، بارش برف ۳۰ سانتی‌متری در محور پیرانشهر به پایانه مرزی تمرچین در ششمین روز از بهار ۱۴۰۳ این مسیر را سفیدپوش کرده با این حال تردد در این محور و پایانه بدون مشکل برقرار است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی آذربایجان غربی در نوروز ۱۴۰۳
  • رفت و آمد حدود ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • تردد بالغ بر ۱۴۷ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳ برابری تردد مسافر از پایانه‌های مرزی
  • ۱۴۷هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند
  • افزایش ۳ برابری تردد مسافر از پایانه های مرزی
  • پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی نوروزی آذربایجان غربی
  • فیلم| محور پیرانشهر به تمرچین سفیدپوش شد
  • رکورد تردد ناوگان بین‌المللی از مرز لطف‌آباد با ترکمنستان شکسته شد