Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی طاهری ظهر چهارشنبه در بازدید میدانی از مناطق زلزله زده شهرستان دنا گفت: این موکب از روز شنبه نهم اسفند با حضور روحانیون و جریان‌های انقلابی و دغدغه مند برپا می‌شود.

وی افزود: خدمات موکب حضرت قمربنی هاشم شامل خدمات فرهنگی به کودکان، خدمات فرهنگی و مشاوره به بانوان و خدمات اجتماعی به نیازمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مردم همیشه در صحنه، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان خواست که برای کمک به هموطنان زلزله زده وارد میدان شوند و کمک‌های نقدی خود را به کانون فرهنگی تبلیغی ثقلین اهدا کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهکیلویه و بویر احمد هم در این بازدید میدانی گفت: آمار خوبی درباره مشکلات به مرکز مخابره نشده و وضعیت خانه‌ها خوب نیستند و پس لرزه‌های زلزله بسیار است.

حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری با مهم برشمردن مباحث فرهنگی و روانی، راه اندازی موکب هایی برای روحیه بخشی به مردم و حضور طلاب و روحانیون در شرایط فعلی در میان مردم را ضروری دانست.

کد خبر 5155604

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری مهدی طاهری شهرکرد ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر شیوع کرونا زلزله آمار کرونا شیراز سی سخت کرونای انگلیسی شهرستان کرج مشهد اردبیل گرگان شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال پیامک‌های پیشگیرانه دادگستری برای ۱۲۴ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری

سید محمد موسوی گفت: صدور رای محاکم کیفری استان با محوریت نهاد‌های ارفاقی پارسال‌، ۲۳ درصد افزایش یافت.

وی افزود: حبس‌زدایی و استفاده از ظرفیت نهاد‌های ارفاقی یکی از اهداف قوه قضاییه است و تحقق بخش قابل توجهی از این امر به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه واگذار شده است.

به گفته وی، در هفت سال گذشته استفاده از نهاد‌های ارفاقی، به شکل ویژه‌ای مورد توجه قرار گرفته است.

وی یادآور شد: تعلیق اجرای حکم، قرار تعویق صدور حکم ساده و مراقبتی، نظام نیمه آزادی تحت نظارت سامانه‌های الکترونیکی، نقض و صدور حکم محکومیت، حکم به آزادی مشروط، مجازات جایگزین حبس از جمله نهاد‌های ارفاقی تعریف‌شده در قوانین کیفری کشور است.

موسوی افزود: پارسال بیش از پنج هزار و ۶۰۰ رای با محوریت نهاد‌های ارفاقی توسط محاکم کیفری استان صادر شده است.

بیشتر بخوانید

آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۰ سال حبس

به گفته وی،  ارسال ۱۲۴ هزار پیامک پیشگیرانه در قالب ۴۲ محتوای متفاوت، پیامک پیشگیرانه با موضوعات پیشگیری از مصرف مواد مخدر و اعتیاد، پیشگیری از سرقت، پیشگیری از تصادفات، پیشگیری از بکارگیری اسلحه، ثبت معاملات املاک، پیشگیری از جرایم رایانه‌ای ارسال شد.

موسوی اظهار داشت: کاهش حجم ورودی پرونده، پیشگیری از وقوع جرم، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی از مهمترین اهداف ارسال این پیامک‌هاست.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • ارسال پیامک‌های پیشگیرانه دادگستری برای ۱۲۴ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد شهرستانی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد در شهرستان‌ها