Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@20:39:51 GMT

یکی از 2 دختر گمشده آبادانی در بوشهر پیدا شد + جزئیات

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۵۰۸۳

عسل یکی از دختران گمشده در آبادان روز گذشته در استان بوشهر پیدا شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت 5 عصر جمعه اول اسفند ماه امسال 2 دختر نوجوان به نام های عسل ۱۴ ساله و فرشته 15 ساله در شهرستان آبادان از خانه شان خارج شدند اما دیگر بازنگشتند.

این 2 پرونده سناریوی های مرموزی و معمایی را پیش روی ماموران قرار داد تا اینکه یکی از 2 دختر گمشده در استان بوشهر پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیدا شدن یکی از دختران گمشده در آبادان

افروز هندیانی وکیل پایه یک دادگستری که وکیل خانوادهای دختران نوجوان است به خبرنگار رکنا گفت: روز گذشته عسل 14 ساله یکی از دختران گم شده آبادانی در استان بوشهر پیدا شده و تلاش برای پیدا شدن فرشته، دیگر دختر آبادانی نیز ادامه دارد .

این وکیل خانوادگی دختران گمشده برای پیش برد پرونده و محرمانه بودن آن از جزئیات ماجرا سکوت کرد و در خصوص خبر منتشر شده در یکی از شبکه های بیگانه که عنوان کرده بودند دختر نوجوان ربوده و به کشور عراق منتقل شده است گفت: این خبر تکذیب شده است و موضوع ناپدید شدن 2 دختر در دستور کار پلیس قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا گمشده گم شده وکیل عراق پلیس اخبار حوادث دختر گمشده آبادان دختران بوشهر جزئیات سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازیگر سینما و تلویزیون کرونا عکس فیلم قتل ایران قیمت جوان بورس دستگیر شد بوشهر پیدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب

 بخشدار توکهور  و هشتبندی گفت: دختر بچه ۸ساله‌ای به نام مهسا سهرابی در روستای کهورتاک از توابع بخش توکهور بر اثر سقوط در رودخانه جان خود را ازدست داد.

 نصرالله رئیسی افزود: این دختر بچه پس از بارندگی و جاری شدن سیلاب به همراه دوستانش برای دیدن سیل به کنار رودخانه می‌رود که ناگهان به خاطر بازیگوشی به داخل رودخانه سقوط می‌کند که متاسفانه دچار خفگی می‌شود و جان خود را ازدست می‌دهد.

2 جوان هم امروز بر اثر شنا در گودال آب ناشی از بارندگی ها جان باختند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • سیل جان ۳ دختر را در کرمان گرفت / آخرین خبر از سرنوشت دختران
  • (ویدئو) ماجرای تکان‌دهنده گم‌شدن سه دختر چوپان ۱۲ تا ۲۰ ساله
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • تهران قدیم| گشت و گذار دختران جوان در تهران ۱۰۰ سال قبل / عکس
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)