Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@09:38:38 GMT

فروش اشتباهی عرضه اولیه به سهامداران!

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۵۵۳۳

فروش اشتباهی عرضه اولیه به سهامداران!

در حالیکه کارگزاری مفید ادعا می‌کند بهترین کارگزاری ایران است اما اختلالات و اشتباهات در این کارگزاری پایان ندارد. اینبار نیز کاربران کارگزاری مفید ادعا می‌کنند این کارگزاری با وجود لغو توافق‌نامه عرضه‌اولیه از سمت آن‌ها برایشان سفارش خرید عرضه‌اولیه ثبت کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز سهام شرکت فراوری معدنی اپال کانی پارس در بازار سهام عرضه اولیه شد و برخی از سهامداران از ثبت سفارش خودکار عرضه‌اولیه با وجود غیر فعال کردن توافق خرید خودکار، توسط کارگزاری می‌گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که کارگزاری مفید بزرگ‌ترین کارگزاری ایران است و هر اشتباه یا اختلال در این کارگزاری منافع حدود ۸ میلیون سهامدار را در خطر می‌اندازد.

این درحالست که کارگزاری مفید چند روز قبل از عرضه‌اولیه به سهامداران هشدار داده که اگر نمی‌خواهند در عرضه‌اولیه مشارکت داشته باشند خرید خودکار عرضه‌اولیه را غیر فعال کنند اما سهامداران ادعا می‌کنند با وجود غیرفعال کردن عرضه اولیه خودکار باز هم کارگزاری برای آن‌ها سفارش عرضه اولیه ثبت کرده است.

سفارش اشتباه کارگزاری مفید درحالیست که کارشناسان عقیده دارند به دلیل کمبود نقدینگی و شرایط بد بازار سهام استقبال زیادی از این عرضه‌اولیه نمی‌شود.

یکی از کاربران در توئیتی نوشت:

«جالبه کارگزاری مفید با اینکه من تیک خرید عرضه اولیه رو خاموش کردم مجدد برام درخواست خرید اپال رو فرستاد! منم نامردی نکردم و حذفش کردم»

همچنین روابط عمومی کارگزاری مفید در گفتگو با تجارت‌نیوز در این رابطه گفت: چون از قبل پیش‌بینی می‌کردیم که ممکن است برخی افراد فراموش کتتد تا توافق‌نامه خرید خودکار را لعو کنند برای همه کاربران کارگزاری مفید پیامک فرستادیم و در فضای مجازی اطلاع‌رسانی کردیم. به دلیل اطلاع‌رسانی گسترده تعداد عرضه سفارش عرضه‌اولیه در کارگزاری از ۲/۵ میلیون به یک میلیون رسیده است.

روابط عمومی این کارگزای گفت: هیچ اختلالی در سفارش عرضه اولیه امروز رخ نداده است.

این در حالیست که برخی از سهامداران می‌گویند خرید خودکار را لغو کردند اما دوباره ثبت سفارش شد.

کارگزاری مفید بزرگ‌ترین کارگزاری ایران است و طیق قانون اگر کسی به دلیل اشتباه کارگزاری مفید متضرر شود می‌تواند پیگیری کند و خسارت بگیرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت دلار ارزش سهام عدالت بیت کوین شاخص بورس امروز بازار سهام کارگزاری مفید اپال کارگزاری مفید خرید خودکار عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۵۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی ها، در رتبه 2 خرید خانه در ترکیه

ایرانی ها در رتبه دوم خرید خانه در ترکیه از سوی شهروندان خارجی هستند. روس ها در مقام اول هستند.

به گزارش عصرایران به نقل از آناتولی، فروش خانه به اتباع خارجی در ترکیه در ماه مارس سال جاری (اسفند/ فروردین) به نسبت دوره مشابه سال گذشته کاهش یافت، اما شهروندان روسیه و ایران همچنان در صدر خریداران هستند.

فروش خانه به اتباع خارجی در ماه مارس 2024 با 47.9 درصد کاهش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به 1778 باب رسید.

براساس داده‌های سازمان آمار ترکیه (TÜİK)، سهم فروش مسکن به اتباع خارجی در کل میزان فروخته شده در ماه مارس 1.7 درصد ثبت شد.

بیشترین تعداد خانه‌های فروخته شده به اتباع خارجی با 618 باب در استانبول ثبت شد. آنتالیا با 618 باب خانه رتبه دوم را به خود اختصاص داد. مرسین نیز با 151 باب خانه در رده سوم قرار گرفت.

میزان فروش مسکن به اتباع خارجی در ترکیه طی ژانویه - مارس با 48 درصد نزول در مقایسه با دوره مشابه سال قبل به 5685 باب رسید.

طی ماه مارس به‌ ترتیب اتباع روسیه، ایران، عراق و اوکراین بیشترین خرید مسکن را از ترکیه انجام دادند.

روس‌ها 411 باب خانه، ایرانی‌ها 182 باب خانه، اوکراینی‌ها 129 باب خانه و عراقی‌ها نیز 82 باب خانه خریدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، در رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • یک متر خانه در این منطقه ۲ میلیارد است!
  • شرایط فروش اقساطی سه محصول کرمان موتور اعلام شد
  • فروش ۲۵۲ کیلو در حراج امروز+قیمت
  • چطور در بازار بورس سرمایه گذاری کنیم؟
  • شرایط جدید در نحوه خرید مردم توسط کالابرگ الکترونیکی
  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات