Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@11:21:32 GMT

قصه مردمان دریاچه لاکا را با هم ببینیم

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۵۵۶۷

قصه مردمان دریاچه لاکا را با هم ببینیم

مستند «داستان هایی از دریاچه لاکا» Stories from Lakka Beach به بررسی زندگی مردم ساحل لاکا در سیرالئون می پردازد.

به گزارش برنا، این مستند در دو قسمت ۲۵ دقیقه‌ ای به شکل جداگانه زندگی سه تن از مردم ساحل لاکا و تلاش آنها را برای فرار از فقر و بیکاری به تصویر می کشد. با وجودی که جنگ در کشور سیرالئون به پایان رسیده است؛ اما بسیاری از مردم همچنان از بازگشت به خانه های خود واهمه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مستند «داستان هایی از دریاچه لاکا»  به تهیه کنندگی تامارا وورمانس و والری اسکوئیت همچنین با کسانی گفت و گو شده که به امید زندگی بهتر به اروپا مهاجرت کرده اند؛ اما پس از حاصل نشدن پیشرفت و بهبودی در اوضاع زندگی شان به سیرالئون بازگشته اند.

این مستند روز چهارشنبه ساعت ۰۴:۰۰ به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود. بازپخش این برنامه نیز همان روز ساعت ۰۹:۰۰، ۱۵:۰۰و ۲۰:۰۰ و بامداد پنج شنبه ساعت ۰۱:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرس تی وی سیرالئون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «کُر کوهستان» به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه ۵ اردیبهشت، ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«کُر کوهستان» به تهیه‌کنندگی مهدیه سادات‌محور روایتی از زن باردار عشایرنشین است که در روستایی صعب‌العبور در استان چهارمحال و بختیاری زندگی می‌کند و برای تولد نوزاد با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شود.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت ۱۸ و جمعه‌ها ساعت ۹ از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از تهیه کننده: مهدیه سادات‌محور، کارگردان، مجری طرح: امیرحسین اسیوند، صدابردار و صداگذار: محمدرضا امین‌آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: مهدی امینی، تحقیق و پژوهش: سمانه امینی، عکاس: مهدی طاهری.

کد خبر 6087838 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین
  • مستند «عشق و فلسفه» در مورد زندگی «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)
  • روز ملی کارآفرینی روز مردمان خالق ارزش است
  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی