Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال به هیچ عنوان از رفتار مهاجم تیم خود راضی نیست

به گزارش خبرگزاری دانشجو، مهدی قائدی بازیکنی است که در اعتراض به بالا نرفتن رقم قراردادش بعد از بازی با سپاهان در تمرین استقلال شرکت نکرده است.

در این بین تلاش مدیران باشگاه استقلال برای برگزاری جلسه با قائدی هم بی نتیجه باقی مانده و او در روز‌های اخیر مدیر برنامه هایش را به باشگاه فرستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این موضوعی است که دلخوری مدیران استقلال را به همراه داشته تا جایی که احمد مددی روز گذشته در مصاحبه‌ای مدعی شد قائدی با استقلال قرارداد دارد و با پیغام فرستادن چیزی حل نمی‌شود.

گفته می‌شود در صورتی که قائدی فردا در تمرین استقلال شرکت نکند، به کمیته انضباطی باشگاه احضار می‌شود تا در مورد غیبت غیر موجه خود در تمرینات توضیح بدهد. مهدی قائدی بازیکنی است که در اعتراض به بالا نرفتن رقم قراردادش بعد از بازی با سپاهان در تمرین استقلال شرکت نکرده است.

در این بین تلاش مدیران باشگاه استقلال برای برگزاری جلسه با قائدی هم بی نتیجه باقی مانده و او در روز‌های اخیر مدیر برنامه هایش را به باشگاه فرستاده است.

این موضوعی است که دلخوری مدیران استقلال را به همراه داشته تا جایی که احمد مددی روز گذشته در مصاحبه‌ای مدعی شد قائدی با استقلال قرارداد دارد و با پیغام فرستادن چیزی حل نمی‌شود.

گفته می‌شود در صورتی که قائدی فردا در تمرین استقلال شرکت نکند، به کمیته انضباطی باشگاه احضار می‌شود تا در مورد غیبت غیر موجه خود در تمرینات توضیح بدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی قایدی استقلال احمد مددی تمرین استقلال شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خبر احضار نکونام به کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه جواد نکونام سرمربی استقلال به کمیته انضباطی احضار شده تا پاسخگوی صحبت‌هایش بعد از دیدار با آلومینیوم اراک باشد.

در این رابطه با یکی از اعضای کمیته انضباطی تماس گرفتیم که وی با رد این شایعه گفت: «ما هیچ احضاریه‌ای برای جواد نکونام نفرستادیم و این موضوع صحت ندارد. برای کادر فنی استقلال ابلاغیه فرستادیم که تنها توضیح دهند علت حرف‌هایشان بعد از بازی با آلومینیوم چه بوده است که یک چیز طبیعی است و نیازی هم به حضورشان در کمیته انضباطی نیست.»

او ادامه داد: «در طول فصل پیش می‌آید که برای خیلی از مربیان و بازیکنان ابلاغیه می‌فرستیم که در حد توضیح دادن درباره اظهارات است. بنابراین خبری که امروز منتشر شده صحت ندارد.»

دیگر خبرها

  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • هافبک استقلال به خاطر یک استوری به کمیته انضباطی احضار شد
  • احضار دو بازیکن استقلال به کمیته انضباطی
  • زمان احضار جواد نکونام به کمیته انضباطی؛ به زودی!
  • نکونام باز هم محروم می‌شود؟ / مصاحبه دردسرساز و احضار به کمیته انضباطی
  • تکذیب خبر احضار نکونام به کمیته انضباطی
  • نکونام باز هم محروم می شود؟ | مصاحبه دردسرساز و احضار به کمیته انضباطی
  • احضار نکونام به کمیته انضباطی / سرمربی استقلال تا چه زمانی محروم خواهد بود؟
  • نکونام به کمیته انضباطی احضار می‌شود