Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده لرستان به سختی جواز حضور در دور چهارم جام حذفی را به دست آورد.

امروز در مرحله سوم جام حذفی(یادواره آزادسازی خرمشهر) خیبر در ورزشگاه تختی خرم‌آباد میزبان تیم شهید قندی یزد بود که بازی در ۱۲۰ وقت قانونی و اضافه گلی نداشت.

خیبر در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و به دور بعد صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم قرعه‌کشی مرحله چهارم جمعه ۸ اسفند ۹۹ در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

در این مرحله ۱۶ تیم لیگ برتری و ۱۶ تیم صعود کننده مرحله سوم به قید قرعه حریفان خود را خواهند شناخت و مسابقات ۲۱ و ۲۲ اسفند ۹۹ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال خیبر خرم آباد جام حذفي فوتبال ايران جام حذفی سازمان لیگ فوتبال ایران لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم

سرمربی هلندی شیاطین سرخ پذیرفته است که حتی کسب یک جام، عملکرد ضعیف او و تیمش در طول فصل را جبران نخواهد کرد.

اریک تن هاخ می‌گوید منچستریونایتد می‌تواند با شکست دادن منچسترسیتی، قهرمان جام حذفی انگلیس شود.

طرفداری | به گزارش ITV، تیم تن هاخ پس از برد ۴-۲ در ضربات پنالتی مقابل کاونتری سیتی، حالا در یک قدمی قهرمانی در جام حذفی قرار گرفته است. تن هاخ پس از یک عملکرد دلسرد کننده از سوی تیمش در عصر روز یکشنبه، به خبرنگاران گفت:

بازی خارق العاده‌ای بود؛ همچنین عجیب و غریب. ما برای مدت زیادی، کنترل کامل کار را در دست داشتیم و سپس آن را در بخش انتهایی مسابقه از دست دادیم. باید بابت عملکرد کاونتری طی ۱۵ دقیقه پایانی (وقت‌های قانونی) به آن‌ها تبریک گفت. ما با استقامتی که داشتیم، در ضربات پنالتی برنده شدیم.

باید پیشرفت کنیم. ما خیلی در این رابطه صحبت می‌کنیم. در ابتدا باید از حریف جلو افتاد اما سپس باید کار را تمام کرد. در این لحظات است که دچار اشتباه می‌شویم و مسئولیت‌مان را درست انجام نمی‌دهیم. نمی‌توان گفت این گروه از نفرات ذهنیت درستی ندارند چون امروز با شخصیت ظاهر شدند ولی در بخش انتهایی مسابقه، شاهد یک نوع بی نظمی بودیم. ما باید توپ را نگه داریم، پاسکاری انجام بدهیم، برای گلزنی تلاش کنیم و همچنین در دفاع کردن قوی باشیم. همه چیز به ارتباط بازیکنان بر می‌گردد و ما باید در این زمینه پیشرفت کنیم. 

ضربات پنالتی؟ همه چیز به ذهنیت نفرات بر می‌گشت. ما طرح و برنامه‌ای داشتیم که نسبت به آن کاملا مطمئن بودیم، بنابراین به آن‌ها گفتم که طبق همان پیش بروند. مطمئن بودم که در پنالتی‌ها برنده خواهیم شد. معمولا کاسمیرو پنالتی‌هایش را گل می‌کند. ما این ضربات را به خوبی تمرین می‌کنیم. 

احساسات دوگانه است. ما می‌توانیم بابت این دستاورد یعنی راهیابی به فینال خیلی خوشحال باشیم. حتی منچستریونایتد بزرگ همه سه‌بار به این مهم رسید و حالا ما ظرف دو سال، دو بار این کار را انجام داده‌ایم. البته باید در آن بازی آخر پیروز شویم. وقتی صد درصد خودمان باشیم، آنگاه از پس این کار بر می‌آییم. 

من خواستار فتح این جام هستم. مطمئن هستم که شانس خوبی برای پیروزی در این فینال داریم؛ هر چند که قرار است با بهترین تیم دنیا رو به رو شویم. با این وجود، شانس داریم. ما این را در این فصل نشان داده‌ایم. این فصل فرازهای متعددی داشت ولی همچنین نشیب‌های زیادی هم دیدیم. قهرمانی در جام حذفی، از این فصل یک فصل موفقیت‌آمیز نمی‌سازد. ما خواستار فتح جام‌های بیشتری هستیم. این که طی این دو سال به فینال‌ها رسیده‌ایم خبر خوبی است ولی ما در این فصل موانع زیادی داشتیم. مصدومان زیادی داشتیم که امیدوار هستیم برای فینال برگردند. اگر با ترکیبی که به پیروزی باور داشته باشد وارد زمین شویم، آنگاه شانس کسب جام را خواهیم داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • منچستر یونایتد مقابل تیم دسته اولی مُرد و به فینال صعود کرد
  • تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچستریونایتد ۳ (۴-۲) ۳ کاونتری (جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • ازبکستان و عراق به مرحله حذفی رفتند/ عربستان در حسرت صعود ماند