Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، روح‌الله ابولهادی عصر امروز در جمع خبرنگاران با ابراز هم‌دردی با مردم زلزله‌زده سی‌سخت، اظهار کرد: کمک‌های اهدایی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برای زلزله‌زدگان سی‌سخت امروز چهارشنبه به این منطقه فرستاده شد.

مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان ادامه داد: با وقوع زلزله 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 ریشتری در منطقه سی‌سخت و خسارت‌های واردشده به مردم و با توجه به شرایط سخت ایجادشده بر اثر زلزله در استان کهگیلویه و بویراحمد، مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و شرکت ملی صنایع مس ایران با همکاری موکب شهدای صنعت مس در راستای مسئولیت اجتماعی خود، برای تهیه و ارسال اقلام ضروری جهت اهدا به زلزله‌زدگان این منطقه اقدام کرد.

وی بیان کرد: این کمک‌ها شامل چادر مسافرتی، چادر ۳×۴، پتو، کنسرو ماهی، کنسرو لوبیا، اورکت، پلاستیک، فرغون، بیل و کلنگ، آب‌معدنی، بیسکوئیت، پوشک و تعدادی چراغ والور است که امروز به‌وسیله دو دستگاه کامیون به منطقه زلزله‌زده سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: مس سرچشمه رفسنجان زلزله سی سخت رفسنجان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۵۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال پیامک هشدار درخصوص سیلاب به ساکنان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مجید محبی در گفتگو با شبکه خبر گفت: فعالیت سامانه بارشی همراه با رگبار سنگین باران و تگرگ از صبح امروز در استان سیستان و بلوچستان از جمله در شهرستان های، زرآباد فنوج، کنارک، لاشار، قصرقند، چابهار، دشتیاری، نیکشهر، دلگان، جنوب ایرانشهر، بمپور، راسک، سرباز، سیب و سوران، مهرستان، سراوان، گلشن و جنوب خاش شروع شده است.

­

این مقام مسئول افزود: باتوجه به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی برای امروز و فردا در مناطق جنوبی استان سیستان و بلوچستان، تمامی تمهیدات لازم پیش بینی شده و دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در مناطقی که احتمال بروز خسارت وجود دارد، در حالت آماده باش قرار دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­

مدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان گفت: مدارس شهرستان‌هایی که در معرض خطر قرار داشتند، غیرحضوری شد.

­

محبی با بیان اینکه در تلاش هستیم با رعایت اصول ایمنی، کمترین حادثه را در استان داشته باشیم، افزود: افرادی که قصد سفر دارند، آن را به زمان دیگری موکول کنند و از حضور در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • زلزله ۵.۶ ریشتری شمال ترکیه را لرزاند
  • ببینید | ترس مردم سیواس از زلزله ۵.۶ ریشتری در توکات
  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • پیام‌هایی که ایران برای آمریکا ارسال کرد
  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • پونه زار آبشاری سرچشمه گرفته از دل زاگرس
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • جاری شدن رودخانه فصلی در منطقه صفائیه رفسنجان
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌
  • ارسال پیامک هشدار درخصوص سیلاب به ساکنان سیستان و بلوچستان