Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@07:21:39 GMT

شهر بومهن به پایش تصویری مجهز می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۶۱۳۹

شهر بومهن به پایش تصویری مجهز می‌شود

«حسین موسوی» روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: این پروژه با استفاده از ۴۰ کیلومتر فیبر نوری و ۴۹ دکل در نقاط مختلف شهر و هشت و نیم میلیارد تومان اعتبار نقدی و غیر نقدی در دو فاز و طی سه ماه اجرا می شود.

وی ادامه داد: کنترل ترافیک با دوربین های پلاک خوان، رصد ساخت و ساز غیر مجاز از اهداف اصلی پروژه هستند که در پایان فاز اول پروژه پایش تصویری ۵۰ درصد آن محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بومهن گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، فاز دوم اجرای پروژه به صورت غیر نقدی و مشارکت با بخش خصوصی اجرایی خواهد شد.

موسوی با اشاره به سایر پروژه های دردست اقدام و اجرای شهرداری بومهن، اظهار داشت: اجرای پروژه زیرگذر پل سیاهبند، ساخت شهرک ۶۰ هکتاری مشاغل مزاحم افتتاح و کلنگ زنی ۱۳ پروژه عمرانی دیگر در صحن شهری در حال اجرا است و به زودی در صحن شهری افتتاح و به بهره برداری می رسد.

شهر بومهن با ۱۰۰ هزار نفر  جمعیت در شهرستان پردیس و در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس افتتاح طرح امنیت بومهن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس افتتاح طرح امنیت شهرستان پردیس افتتاح طرح امنیت بومهن اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند

محمد مهدی ضیاءالدینی معاون خدمات شهری شهرداری زرند بیان اینکه ایمن‌سازی بوستان‌های سطح شهر سبب افزایش ایمنی و کاهش خطرات در این مکان‌ها می‌شود گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و استفاده بیشتر شهروندان از این مکان‌های عمومی سازمان‌های تحت نظر این معاونت با همکاری یکدیگر ایمن سازی بوستان‌های شهر را اجرایی خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه ایمن‌سازی کلیه محیط‌های عمومی در اولویت کار این معاونت قرار دارد گفت:این طرح با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و در راستای حفظ جان شهروندان اجرایی خواهد شد.

ضیاءالدینی معاونت خدمات شهری در ادامه افزود: یکی دیگر از اقدامات این حوزه که در راستای افزایش ایمنی شهروندان اجرایی شده است نصب کلید محافظ جان بر روی کلیه پایه‌های چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و بعضی ایستگاه‌های اتوبوس شهری می‌باشد.

وی افزود: از ده چهارراه سطح شهر تاکنون شش چهارراه به این سیستم مجهز شده و به زودی سایر چهارراه‌ها نیز به انجام خواهد رسید.

وی ضمن قدردانی از روسای سازمان‌ها اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح شاهد افزایش ایمنی سطح شهر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند
  • برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • بوستان‌های منطقه ۱۲ اصفهان مجهز به آلاچیق‌ می‌شود
  • بوستان‌های منطقه ۱۲ اصفهان مجهز به آلاچیق‌ها می‌شود
  • افتتاح باغ ایرانی فرصت جدید گردشگری در شیراز است
  • پروژه دوربرگردان غیرهم‌سطح شهید دانشگر سمنان افتتاح شد
  • افتتاح و بهره‌برداری از ۲۷ پروژه شهری جدید در تهران
  • از احداث حسینیه در بوستان پرواز تا افتتاح فاز اول پروژه انتقال پساب شهرک قدس