Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@07:12:42 GMT

خواسته‌ عجیب قائدی، دردسر جدید استقلال

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۶۲۲۷

مهدی قایدی بازیکن تیم فوتبال استقلال در جلسات تمرینی تیمش حاضر نشده تا مبلغ قرارداد او تغییر کند.

به گزارش تابناک ورزشی، گویا قایدی در نظر دارد رقم قراردادش به سه میلیارد افزایش پیدا کند و در نهایت بند فسخ نیز در قراردادش لحاظ شود تا بتواند به راحتی با دریافت پیشنهاد‌های خارجی از جمع آبی پوشان جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر ترتیب مدیران باشگاه استقلال به دنبال این هستند تا با قایدی قراردادی جدید منعقد کنند، اما این بازیکن هیچ مذاکره مستقیمی با مسئولان نداشته و احمد مددی مدیر عامل باشگاه استقلال از او درخواست کرده تا به طور مستقیم وارد مذاکره شود.

طبق اعلام مددی، مهدی قایدی تا پایان سال ۱۴۰۲ با باشگاه استقلال قرارداد دارد .

منبع: تابناک

کلیدواژه: پروتکل الحاقی انیس نقاش زکی یمانی عبدالله احمدیه پهپاد کمان 22 مهدی قائدی استقلال احمد مددی تمدید قرارداد پروتکل الحاقی انیس نقاش زکی یمانی عبدالله احمدیه پهپاد کمان 22

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت قایدی برای فصل بعد

روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات از احتمال بازگشت مهدی قایدی به الاهلی خبر داد.

به گزارش مشرق، مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهادهایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی‌ است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهادهای خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبرهایی را رد کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!