Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اسماعیلی کارشناس امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع جمع بندی جلسات ستاد و تجلیل از دستگاه‌های برتر شهرستان سیروان ،گفت: برای اجرایی شدن مصوبات ستاد بایستی هم افزایی بین دستگاه‌های شهرستان ایجاد شود که این مورد به خوبی در شهرستان سیروان مشهود می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به نقش مثبت سازمان‌های مردم نهاد در پیشبرد اهداف امور جوانان در استان، اظهار کرد: باید از ظرفیت سمن‌ها بیشتر استفاده شود و دستگاه‌های اجرایی به معرفی سمن‌ها در جامعه هدف خود بپردازند.

اسماعیلی بیان کرد: شهرستان سیروان در برگزاری جلسات ستاد در استان اول بوده و در امور جوانان در بین سه شهرستان برتر استان قرار دارد.

عباس زاده مسئول اداره ورزش و جوانان سیروان نیز در این جلسه ، گفت: در شرایطی که بسیاری از فعالیت‌های ستاد به دلیل ویروس کرونا نا تمام ماند، اما طرح پاتوق‌های مهارتی فرهنگی در دو مرحله و در ۵ روستا اجرا شد و جمعا ۱۵۰ نفر در رشته‌های مختلف موفق به کسب گواهی نامه شدند که در آینده قطعا نتایج این طرح‌ها در بین خانواده‌های روستایی نمود پیدا خواهد کرد.

رحیمی مقدم فرماندار سیروان نیز مطرح کرد: این جلسات باید به یک نقطه مشخص منتج شود و باعث باز شدن گرهی از مشکلات جوانان گردد.

او افزود، در بین بانوان شهرستان پویایی خوبی ایجاد شده است که باعث دلگرمی می‌باشد.

او اظهار کرد: در سال آینده از ظرفیت بخشداران و دهیاران در شناسایی نیاز‌های روستائیان بیشتر استفاده شود و در نیاز‌های که شناسایی شده باید طرح پاتوق‌های مهارتی برگزار شود.

در پایان جلسه از ۴ دستگاه شبکه بهداشت، جهاد کشاورزی، کمیته امداد و بنیاد شهید با اهدای لوح و جوایز تجلیل به عمل آمد.

در گذشته نیز از ادارات بهزیستی، هلال احمر و فنی حرفه‌ای تقدیر به عمل آمده بود.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان جامعه ورزش و جوانان امور جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات حدود ۸۳ هزار مراجعه‌کننده با مسئولان قضائی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان اسفند آمار ملاقات‌های مردمی دادگستری کل استان اصفهان ۹۸۶۹ نفر بوده که ۱۱۰۰ مورد آن مربوط به اسفندماه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری استان اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدالله جعفری در نشستی که به مناسبت شروع به کار معاون جدید منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت ویژه این معاونت در پیشبرد اهداف عالی دستگاه قضائی اظهار کرد: معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی به واسطه مسئولیتی که در حوزه ساماندهی به پست‌های سازمانی و آموزش قضات و کارمندان و همچنین جابه‌جایی و بررسی عملکرد نیروها دارد از جایگاه مهمی برخوردار است.

وی با تقدیر از تلاش‌های معاون پیشین منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در زمان تصدی این پست که مصادف با جذب، آموزش و شروع به کار بالغ بر ۷۰۰ نیروی اداری و برگزاری فشرده چندین دوره کارآموزی قضائی بود از معاون جدید خواست برنامه‌ها، بررسی‌ها و اقدامات مؤثر خود را در جهت دستیابی به اهداف سند تحول قضائی معطوف کند چراکه رسیدن به اهداف عالی دستگاه قضائی تنها از مسیر اجرای سند تحول امکان پذیر است.

ملاقات حدود ۸۳ هزار مراجعه کننده با مسئولان قضائی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان اسفند آمار ملاقات‌های مردمی دادگستری کل استان اصفهان ۹۸۶۹ نفر بوده که ۱۱۰۰ مورد آن مربوط به اسفندماه است.

وی آمار کل ملاقات‌های مردمی که توسط مسئولان قضائی استان و رؤسا و دادستان‌های همه حوزه‌های قضائی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲ انجام پذیرفت را حدود ۸۳ هزار مورد اعلام کرد.

نماینده قوه قضائیه در استان اصفهان هدف از این ملاقات‌ها را شناسایی مشکلات و بر طرف کردن موانع در روند رسیدگی به پرونده‌های قضائی مراجعین عنوان کرد.

گفتنی است، دوشنبه‌های هر هفته مراجعانی که تمایل به ملاقات با مسئولان قضائی استان دارند با حضور در محل دادگستری کل استان اصفهان به پیگیری و رفع مشکلات پرونده‌های قضائی خود می‌پردازند و در شهرستان‌ها نیز روزهای سه‌شنبه برای ملاقات مراجعین با رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌های حوزه‌های قضائی استان اصفهان تعیین شده است.

کد خبر 739862

دیگر خبرها

  • مامور قلابی پلیس و همدستش دستگیر شدند
  • تأثیر قانون شفافیت مالی در انتخابات مجلس از زبان دادستان کل کشور
  • ملاقات حدود ۸۳ هزار مراجعه‌کننده با مسئولان قضائی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲
  • مطالعه و همکاری بین دستگاهی؛ عوامل موثر توسعه گردشگری در سواحل
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید
  • نرم‌افزار سوء نقش نظارتی مردم را پررنگ می‌کند
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • طبیعت زیبا و چشم نواز منطقه «نگل» شهرستان سیروان
  • هم افزایی مسئولان در رفع آبگرفتگی‌ها موثر است
  • نماینده مجلس: برخورد مقتدر با مفسدین اقتصادی اثر بازدارندگی بر جامعه دارد