Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: به دنبال مبارزه با محتکران و مفسدان اقتصادی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان، در پی کسب خبری مبنی بر احتکار لوازم یدکی خودرو، در حاشیه شهر کرمان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی به عمل آمده از ۲ باب انبار، انواع لوازم یدکی احتکار شده را کشف کردند.

سردار ناظری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال اعلام داشته اند، تصریح کرد: در این رابطه، انبار‌های مورد نظر پلمب و یک متهم دستگیر و پرونده متشکله تحویل سازمان تعزیرات حکومتی استان شد.

او از هموطنان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی احتکار کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: اأموران مستقر در ایستگاه بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی میناب –بندرعباس به یک دستگاه خودرو پرادو مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: در استعلام از سامانه راهور مشخص شد، شماره موتور و شماره پلاک جعلی و دستکوب بوده و خودرو قاچاق است.

فرمانده انتظامی استان ارزش خودرو قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

سردار جاویدان گفت:در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان
  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • کشف انبار دپوی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کیفیت خدمات و تیراژ قطعات یدکی سایپا افزایش می یابد
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان