Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@16:10:47 GMT

تعیین تکلیف املاک محله بروجردی

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۶۴۳۵

تعیین تکلیف املاک محله بروجردی

به گزارش خبرگزاری مهر، وحیدرضا انارکی محمدی با اعلام این خبر افزود: طی سه سال گذشته مدیریت شهری به منظور رضایت شهروندان و نیز به درخواست شورایاری شهرک، جلسات متعددی با بنیاد مستضعفان و نهادهای مربوط به شهرک، ادارات خدماتی و نظام مهندسی برگزار کرده است تا در نهایت این دفتر برای رسیدگی به مشکلات این شهرک که بیش از ده هزار نفر در آن سکونت دارند، راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ادامه داد: در مرحله اول این اقدام به دنبال ایجاد کدهای نوسازی برای بلوک ها هستیم و پس از آن نسبت به بررسی سایر مشکلاتی که مانع از صدور پایان کار می شود، با مشارکت و همراهی نهادهای متولی خواهیم بود.

محمدی اظهار امیدواری کرد با ایجاد عدالت اجتماعی و تغییر رویکرد در اداره شهر، بتوانیم تهران را به شهری برای همه تهرانی ها تبدیل کنیم.

براساس این گزارش، جلسه هماهنگی اقدامات اجرایی برای تعیین وضعیت شهرک بروجردی با حضور سردار خلیلی جانشین قرارگاه ثارالله سپاه، محمدی شهردار منطقه ۱۵ و نمایندگانی از سپاه، بنیاد مستضعفان، بنیاد تعاون سپاه و شورایاری شهرک بروجردی صبح امروز در شهرداری منطقه ۱۵ برگزار شد.

کد خبر 5155767

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری منطقه 15 تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران زلزله سازمان تامین اجتماعی قوه قضاییه ویروس کرونا سی سخت وزارت آموزش و پرورش هوای سالم کمیته امداد امام خمینی صندوق بازنشستگی کشوری هلال احمر جمهوری اسلامی ایران زمین لرزه پیروز حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر به بیان توضیحاتی درباره آخرین وضعیت بررسی پرونده سلامت جسمی زائران حج ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: بررسی سلامت جسمی ۹۵ درصد از زائران به پایان رسیده است.

به نقل از جمعیت هلال احمر، سید علی مرعشی گفت: از ۸۳ هزار زائری که در سامانه ثبت نام کرده اند سلامت جسمی ۷۳ هزار زائر تائید شده است.

وی در ادامه بیان کرد: پرونده ۴ هزار و ۴۰۰ زائر در دست بررسی است و ظرف یکی دو روز آینده تعیین تکلیف می‌شوند.

وی افزود: تا این لحظه فقط بررسی سلامت جسمانی و تشکیل پرونده برای ۵ هزار زائر باقی مانده؛ به عبارتی بررسی سلامت جسمی ۹۵ درصد از زائران به پایان رسیده است.

مرعشی در ادامه بیان کرد: پرونده هزار و ۱۳۰ زائر هم به کمیسیون پزشکی ارجاع شده که از این تعداد استطاعت جسمی ۲۸۲ زائر تائید شده و پرونده سایرین در حال بررسی است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: بررسی کمیسیون‌های پزشکی حج و زیارت تا یکشنبه ۲ اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: کمیسیون پزشکی زائران استان تهران دیروز سه شنبه ۲۸ فروردین و امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین برای بررسی پرونده ۴۰۰ زائر در حال برگزاری است.

مرعشی در پایان درباره وضعیت آماده سازی محموله دارویی برای مراسم حج امسال گفت: دارو‌ها خریداری و بسته بندی شده است و منتظر صدور مجوز عربستان برای ارسال محموله هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • ۴ درصد باقیمانده کالا‌های متروکه در بنادر بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • ۱۵۰۰ حلقه چاه بدون پروانه در مازندران تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم