Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نروژی شیاطین سرخ از روند پیشرفت هالند خوشحال است.

تیم های منچستریونایتد و رئال سوسیداد فردا (پنجشنبه) و در چارچوب رقابت های لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی باشگاه منچستریونایتد راجع به غایبان تیم خود در بازی مقابل رئال سوسیداد می گوید:

اماد (دیالو) و شولا شورتایر در لیست تیم برای بازی فردا حضور خواهند داشت اما نمی توانم به شما بگویم که آیا آن ها از ابتدا در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوانی، فن ده بیک و مک تومینای هنوز از آمادگی کافی برخوردار نیستند و در بازی فردا غایب خواهند بود.

سولسشر راجع به مارکوس رشفورد می گوید:

مارکوس چه در زمین بازی و چه در خارج از زمین تاثیر فوق العاده‌ای داشته است. او به یک فرد بالغ تبدیل شده است. او این را می داند که بازیکن منچستریونایتد باید در داخل و خارج از میدان بازی چه رفتاری داشته باشد. رشفورد اثبات کننده کاری است که ما خواستار انجام آن در این باشگاه هستیم.

از سولسشر سوال شد که آیا روند پیشرفت رشفورد، سایر بازیکنان جوان را به حضور در منچستریونایتد ترغیب می کند و او پاسخ داد:

فکر نمی کنم که فقط مارکوس چنین مسیری را طی کرده باشد. در طول تاریخ شاهد پیشرفت بازیکنان جوان در منچستریونایتد بوده ایم. ما بارها ثابت کرده ایم که می توانیم موجب پیشرفت استعدادهای داخل باشگاه خود شویم، همچون رونی و کریستیانو رونالدو. ما می خواهیم راه سر الکس فرگوسن و سر مت بازبی را دنبال کنیم.

از سولسشر درباره ارلینگ هالند و آینده شاگرد سابقش سوال شد و او گفت:

هنگامی که به عنوان یک مربی هدایت بازیکنان جوانی را بر عهده می گیرید، آن ها را دنبال می کنید. من روند پیشرفت ارلینگ را دنبال می کنم و با او در تماس هستم. دیدن این که او به چنین بازیکنی تبدیل شده است، حس فوق العاده‌ای دارد. هالند بازیکن دورتموند است و ما بهترین ها را در آنجا برای او آرزو داریم. بیایید ببینیم که ادامه شرایط چطور رقم می خورد.

اخیرا شایعاتی در رابطه با علاقه باشگاه های ایتالیایی به جذب خوان ماتا مطرح شده است. سولسشر در این باره می گوید:

از این که تیم های دیگر به او علاقه مند هستند، تعجب نمی کنم. اول این که او فوتبالیست بسیار خوبی است و دوم هم این که او انسان خارق العاده‌ای است. اطمینان دارم که خوان (ماتا) در صورت تمایل با باشگاه های دیگر وارد مذاکره شده است.

اخبار داغ 

بهترین گلزنان سال 2021 | مهدی طارمی بالاتر از کریستیانو رونالدو سوشا مکانی پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس و نفت آبادان را بست / سند بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت هالند: لواندوفسکی دیوانه است؛ من یک گل بزنم، او سه گل می زند! اولیویه ژیرو، متخصص خلق شاهکار / کاریکاتور

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت

دو تیم منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از سری رقابت‌های معقوقه هفته ۲۹ امشب ساعت ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود منچستر پایان یافت. تیم منچستریونایتد چندی پیش با پیروزی برابر کاونتری سیتی در ضربات پنالتی توانست به فینال جام حذفی انگلستان صعود کند. این تیم در فینال با منچسترسیتی رقابت خواهد کرد. 

منبع: ورزش سه

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است