Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ششمین روز از آخرین ماه سال ۱۳۹۹ ورزش ایران اتفاقات گوناگونی را پشت سر گذاشت، اتفاقاتی که آنها را در قالب خبری کلی مرور خواهیم کرد.

نکوداشت علی انصاریان در یک جشنواره سینمایی

دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران از برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان این دوره جشنواره به صورت همزمان آنلاین و حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین نکوداشت علی انصاریان در تاریخ ۲۱ اسفندماه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

زرگری: به‌دنبال حل مشکل ممنوع الخروجی خود هستم

سرمربی تیم ملی اسکی زنان گفت: پس از آنکه نتوانستم تیم ملی را در مسابقات جهانی اسکی آلپاین در ایتالیا همراهی کنم، به‌دنبال کارهای ممنوع الخروجی خود رفتم و این مشکل را بزودی برطرف خواهم کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

لطفی: گواردیولا هم نمی‌تواند جای فکری نتیجه بگیرد

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال با کوهی از مشکلات روبروست و اگر در حال حاضر پپ‌ گواردیولا هم هدایت استقلال را برعهده بگیرد نمی‌تواند به موفقیت برسد چون هیچ کاری نمی‌تواند از نظر فنی انجام دهد. اما فکری از جنس همین مشکلات است و می تواند موفق عمل کند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رییس‌جمهوری آرژانتین هواپیمای «مسی» را اجاره کرد

رییس جمهوری کشور آرژانتین برای سفر به مکزیک از هواپیمای شخصی فوق ستاره فوتبال این کشور استفاده کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

آخرین شرایط قلبِ نابغه وزنه‌برداری جهان

دارنده مدال طلای المپیک ۱۹۶۸ مکزیکوسیتی در رشته وزنه‌برداری، گفت: مدتی بود که از ناحیه سینه احساس درد داشته و آزمایشات لازم را انجام داده‌ام. اکنون برای جراحی قلب منتظر نظر متخصصان هستم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

محرومیت «گادوین منشا» تعلیق شد

محرومیت «گادوین منشا» مهاجم گل‌گهرسیرجان برای مدت ۶ ماه به حالت تعلیق درآمد. همچنین «پیمان بابایی» مهاجم پیشین ماشین‌سازی و جدید تراکتور به یک جلسه محرومیت محکوم شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پایان حواشی ۱.۵ میلیاردی قایدی

ظرف روزهای آینده استقلال با مهدی قایدی قراردادی به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان امضا خواهد کرد تا حاشیه‌های اخیر به پایان رسیده و او بار دیگر در تمرینات استقلال حاضر شود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

گاردین: جام‌جهانی قطر، جان‌ ۶۵۰۰ کارگر مهاجر را گرفت

براساس برآورد نشریه گاردین دست کم ۶هزار و ۵۰۰ کارگر مهاجر که در بازه‌ای ۱۰ ساله از کشورهای هند، پاکستان، نپال، بنگلادش و سریلانکا برای ساخت و ساز تاسیسات و ورزشگاه‌های جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر آورده شده‌اند، جان خود را از دست داده‌اند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

خبر خوب برای پرسپولیسی‌ها در مورد پرونده آل‌کثیر

با توجه به درخواست‌های معاونت جدید حقوقی باشگاه پرسپولیس، قرار است دادگاه عالی ورزش جلسه‌ای را در مورد وضعیت مهاجم پرسپولیس برگزار کند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

لحظه‌شماری برای انتخابات فدراسیون فوتبال؛ صندلیِ ریاست به چه کسی می‌رسد

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال روز دهم اسفندماه برگزار می‌شود و از بین چهار گزینه نهایی، ۸۹ نفری که حق رای دارند، یک نفر را به عنوان رییس برمی‌گزینند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس گادوین منشا بنگلادش پرسپولیس پیمان بابایی علی انصاریان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس گادوین منشا بنگلادش باشگاه پرسپولیس گادوین منشا بنگلادش پرسپولیس پیمان بابایی علی انصاریان اخبار کنکور ادامه خبر را اینجا بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان

دور جدید برخورد با افراد متخلف در فوتبال ایران و دلال‌ها آغاز شده و بر این اساس اقداماتی در حال انجام است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یکی از مشکلات اساسی فوتبال ایران جولان برخی مدیربرنامه‌ها و دلال‌هاست و هر چه به شروع فصل نقل‌وانتقالات نزدیک می‌شویم اتفاقات  عجیب‌تر و بدتری رخ می‌دهد.

اکنون خبر رسیده که دور جدید برخورد با دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف آغاز شده است. در واقع مجموعه اقداماتی برای ساماندهی مدیران برنامه در فوتبال ایران در حال اجراست تا از آشفته‌ بازاری که هر سال شاهد آن هستیم تا حد امکان کاسته شود. شنیده می‌شود از جمله این اقدامات محرومیت و تعلیق تعدادی از دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف خواهد بود که از فصل نقل‌وانتقالات پیش‌رو آغاز خواهد شد.

فصل نقل‌وانتقالات بعد از پایان فصل جاری و در تابستان شروع می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • پایان سال‌ها انتظار؛ استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد