Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین طیبی یکی از بازیکنان مهم و تاثیرگذار تیم فوتسال بنفیکا محسوب می‌شود.

او تا اینجای لیگ فوتسال پرتغال ۱۵ بازی برای بنفیکا انجام داده و  ۱۳ گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده است.

ستاره ایرانی که یکی از بهترین بازیکنان فوتسال ایران محسوب می‌شود در تمرینات تیمش آسیب دید و به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌تواند در دو بازی آینده تیمش به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاران طیبی در حال حاضر در امتیاز ۶۲ با اسپورتینگ لیسبون صدرنشین برابر هستند، اما بخاطر تفاضل گل کمتر در رتبه دوم جدول ایستاده‌اند.

برچسب‌ها حسین طیبی فوتسال پرتغال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین طیبی فوتسال پرتغال حسین طیبی فوتسال پرتغال اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ در فوتسال جام ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتسال قرقیزستان توانست نخستین بازی خود در جام ملت‌های آسیا را با برتری مقابل ژاپن مدافع عنوان قهرمانی به اتمام برساند تا شگفتی بزرگی را رقم بزند.

به گزارش مشرق، عصر امروز پنجشنبه تیم ملی فوتسال ژاپن در نخستین بازی خود در دور گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند و در شهر بانکوک در حال برگزاری است، مقابل قرقیزستان تن به شکست سه بر دو داد.

این دیدار در حالی پایان یافت که بازیکنان تیم ملی قرقیزستان با عملکردی درخشان توانستند سه بر دو از سد ژاپن مدافع عنوان قهرمانی عبور کرده و یکی از شگفتی‌های دور نخست این رقابت‌ها را رقم بزنند. گلاره ناظمی داور چهارم این دیدار بود.

همچنین در دیگر دیدار امروز، تاجیکستان ۲ بر صفر کره جنوبی را شکست داد. در این دیدار زری فتحی به عنوان داور سوم به قضاوت پرداخت.

ساعاتی پیش نیز تیم ملی ایران مقابل افغانستان به برتری سه بر یک دست یافت.

دیگر خبرها

  • تراکتور مغلوب نساجی شد
  • قدردانی مربی تیم فوتسال افغانستان از بازیکنان تیم + فیلم
  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • ایران منطقی بازی کرد/ سخت‌ترین دوره جام ملت‌ها را در پیش داریم
  • شگفتی بزرگ در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • دیدارهای دوستانه فوتسال، پیروزی اسپانیا و پرتغال و توقف روسیه
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران