Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکو مقابل آتالانتا فیکس می شود؟

زیدان شاید از ترکیب غیر منتظره ای در لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا استفاده کند و یکی از تغییرات در ترکیب رئال مادرید، استفاده از ایسکو به عنوان مهاجم کاذب است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، در حالی که به نظر می آمد، ماریانو دیاز در ترکیب ثابت رئال مادرید قرار دارد، ممکن است زیدان همه را شگفت زده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیدان در فکر کنترل مالکیت در این بازی است و قصد حفظ توپ دارد. 

ایسکو آخرین بار مقابل آلکویانو در جام حذفی، در ترکیب یازده نفره رئال مادرید حضور داشت و بازی را شروع کرد. در حقیقت، ایسکو در این فصل به طور کلی 517 دقیقه در ترکیب رئال مادرید قرار داشته است. با توجه به مصدومیت ها و غایبین زیادی که زیدان دارد، شاید برابر آتالانتا به ایسکو فرصت بازی برسد و سرمربی فرانسوی، از او به عنوان مهاجم کاذب بازی بگیرد. 

اخبار داغ 

بهترین گلزنان سال 2021 | مهدی طارمی بالاتر از کریستیانو رونالدو ماجرای علامت قرمز کنار نام میلیچ در ترنسفر مارکت چیست؟ بررسی شایعه دوپینگ! بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ملی پوش سرشناس فوتبال به ویروس عجیب مبتلا شد  آنخلینیو: پپ، من و اعتماد به نفسم را نابود کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه هفته‌های خوبی را سپری می‌کرد و پس از دو پاس گل متوالی در بازی‌های ملوان و صنعت نفت، دچار مصدومیت شد و در بازی قبلی خیلی زود تعویض شد.

عالیشاه به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشید و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شد اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند.

در این شرایط پرسپولیس که ابزار بازی دادن به دو مهاجم تخصصی را هم ندارد باید مقابل آلومینیوم در جام حذفی به وحید امیری برای بازی در خط حمله اعتماد کند‌‌. امیری پس از سپری کردن چندماه مصدومیت از ابتدای نیم فصل دوم به میادین برگشته اما بازیکن ثابت نبوده است.

با این حال کادرفنی پرسپولیس امیدوار به درخشش وحید امیری در بازی حساس جام حذفی برابر آلومینیوم اراک هستند.

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند