Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی شامگاه چهارشنبه در آستانه میلاد امام علی (ع) و روز پدر در دیدار با معاونان و مدیران کل استانداری هرمزگان افزود: کسانی که از ریختن آبروی یک مسلمان ابایی ندارند، باید بدانند که روزی به این بلا و مصیبت دچار می شوند چرا که این سنت الهی است و به نوعی به مقابله با خدا برخواسته اند.
وی، یکی از ویژگی های برجسته اخلاقی امیرالمؤمنین (ع) را حفظ آبروی مردم برشمرد و بیان داشت: اگر از برملاشدن عیب یا هتک حرمت افراد و افترا به آنان احساس رضایت کردیم،بدانیم که از انسانیت سقوط کرده ایم و باید این رذیله اخلاقی را از خود دور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار هرمزگان، دین مبین اسلام را پاسخگوی تمام عیار نیازهای کنونی بشر در همه حوزه ها عنوان کرد و اظهارداشت: بسیاری از کسانی که حتی مسلمان نیستند اما در جست و جوی حقیقت هستند، همان دستورات اسلام را در زندگی و مسیر پیش روی خود دنبال می کنند چرا که هدف غایی انسان های حقیقت جو به اسلام و دستوراتی که این دین بزرگ الهی سفارش کرده است، منتهی می شود.
همتی بهره گیری از سیره، سلوک و صفات اهل بیت علیهم السلام را عامل گسترش عدالت، آرامش، برکت، آسایش و امنیت در جامعه عنوان کرد و افزود: مجموعه مدیران و کارکنان استانداری هرمزگان که تاثیرگذاری آنان بر روی مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی بیشتر از سایر افراد و مجموعه هاست، باید در پرورش فضایل اخلاقی در خود و توسعه آن در میان افراد دیگر سرآمد و شاخص باشند.
استاندار هرمزگان توصیه کرد: مهربانی و خوش رفتاری با مردم از اصول مهم اجرایی است که باید توسط مدیران به کارکنان مجموعه های مختلف اداری تسرّی کند.
وی همچنین سال جاری را سالی سخت در حوزه اقتصادی عنوان کرد و گفت: مدیران باید شرایط اقتصادی دستگاه ها را برای کارکنان تبیین کنند و قطعا کارکنان شرایط موجود کشور و استان را درک می کنند.

برچسب‌ها استانداری هرمزگان  فریدون همتی هرمزگان امام علی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری هرمزگان فریدون همتی هرمزگان استانداری هرمزگان فریدون همتی هرمزگان امام علی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در این نشست که در مسجد فاطمه زهرا(س) کوی امام علی(ع) شهر اراک برگزار شد، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: مردم منطقه مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف اجتماعی فرهنگی و معیشتی مطرح کردند و مقرر شد این جلسات با حضور میدانی مدیران در محلات مختلف برگزار شود تا بتوانیم حداقل قسمتی از این مشکلات را در مدت کوتاه مرتفع کنیم.
باقری افزود: این نشست‌ها به صورت مستمر در محلات و مناطق حاشیه نشین به خصوص شهر ساوه نیز برگزار خواهد شد.

استاندار مرکزی در این نشست حمایت از گروه‌های مردم را یک تکلیف دانست که باید مورد توجه جدی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
مخلص الائمه افزود: گروه‌های مردمی نیز باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند و امور مختلف را در مسیر درست پیگیری کند.
 برنامه ریزی برای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی منابع انسانی شرکت آبفای استان یزد
  • دستورات رئیس‌جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • میدان‌داری سپاه/ از آزادسازی گروگان تا خدمت‌ به سیل‌زدگان
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • مطالبه ۳۰ همتی شهرداری مشهد از دولت
  • خواستار وعده صادق مدیران میانی استان هستیم
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • مصباحی مقدم: انتظارات تورمی مهم‌ترین عامل افزایش تورم است
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • ارتقاء فرهنگ ترافیکی عابران پیاده، کاهش تصادفات را رقم می‌زند