Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رویترز، رییس غول تکنولوژی چین، «هوآوی» گفت: درآمد و سود این شرکت در سال ۲۰۲۰ علی‌رغم تحریم‌ها و مواضع سخت آمریکا بر ضد این شرکت، رشد کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، شرکت هوآوی در سال ۲۰۱۹ توسط دونالد ترامپ، رییس‌جمهور سابق آمریکا، در لیست سیاه صادرات این کشور قرار گرفت. این تحریم باعث شد تا توانایی هوآوی برای طراحی تراشه‌های کامپیوتری لازم برای محصولات این شرکت و خرید تکنولوژی از خارج از چین مختل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کن هو، رییس موقت هوآوی گفت: سال گذشته هوآوی با مشکلات غیرعادی‌ای روبرو شد اما عملکرد این شرکت پایدار ماند و درآمد و سود رشد کردند.

وی گفت: هوآوی داده‌های عملکرد سالانه خود را در ماه مارس منتشر خواهد کرد.

یکی از مقامات وزارت ارتباطات چین هم پیشتر اعلام کرده بود که این کشور بیش از ۲۶۰ میلیارد دلار برای ساخت شبکه اینترنت فوق‌سریع ۵ جی (نسل پنجم) هزینه کرده است که بخش بزرگی از این کار با مشارکت هوآوی بوده است.

پربیننده ترین قیمت گوشی (محدوده ۴میلیون)/ ۵اسفند۹۹ قیمت گوشی (محدوده ۵میلیون)/ ۶اسفند۹۹ خالق رمزآلود بیت‌کوین کیست؟ ریزش ارزهای دیجیتالی ادامه یافت ایلان ماسک نوسانش را از بیت‌کوین گرفت؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هوآوی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت روی کشتی و آب نداریم؛ از درآمد‌های نفتی برای پرداخت حقوق استفاده نمی‌کنیم

داوود منظور اظهار داشت: از ظرفیت درآمد‌های نفت و گاز برای پیشرفت و توسعه کشور استفاده می‌کنیم و نه برای پرداخت حقوق و دستمزد این در حالی است که دشمن بسیار تلاش کرد که بازار نفت را برای ایران تنگ کند البته که زحمت خود را زیاد کردند و دیدیم که تحریم صادرات نفت کم اثر شد و امروز نفت روی کشتی و آب نداریم و خریدار آن مشخص است.

به گزارش ایلنا، وی افزود: در عین حال که سهم نفت در بودجه را کاهش دادیم، دولت تلاش کرد که ظرفیت‌های تولید نفت را افزایش دهد به ٣.۵ میلیون بشکه در روز رسیدیم در حالی که این عدد در سال ١۴٠٠ حدود ٢ میلیون بشکه بود، اما در این دولت ظرفیت تولید نفت را به قبل از تحریم رساندیم.

منظور ادامه داد: از ظرفیت درآمد‌های نفت و گاز برای پیشرفت و توسعه کشور استفاده می‌کنیم و نه برای پرداخت حقوق و دستمزد این در حالی است که دشمن بسیار تلاش کرد که بازار نفت را برای ایران تنگ کند البته که زحمت خود را زیاد کردند و دیدیم که تحریم صادرات نفت کم اثر شد و امروز نفت روی کشتی و آب نداریم و خریدار آن مشخص است.

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه از درآمد نفت به عنوان یکی از روش‌های تامین پول پر قدرت استفاده می‌کنیم، گفت: جهش قابل توجهی در صادرات نفت و گاز داریم و خوشبختانه امروز قیمت نفت در بازار جهانی به بالای ٩٠ دلار رسیده است.

دیگر خبرها

  • نفت ایران بار دیگر تحریم خواهد شد؟
  • نفت ایران دوباره تحریم می‌شود؟
  • پتروشیمی ارومیه در جمع پردرآمدترین پتروشیمی‌های بورسی کشور
  • روسیه تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس را غیرقانونی خواند
  • افزایش ۲۳ درصدی درآمد پلیمر آریاساسول در ۱۴۰۲
  • نفت روی کشتی و آب نداریم؛ از درآمد‌های نفتی برای پرداخت حقوق استفاده نمی‌کنیم
  • رویترز: بایدن تحریم نفتی را از لیست گزینه‌های پاسخ به ایران خط زده است
  • خاندوزی: ضمانت بانکی و اوراق گام جایگزین مالیات و عوارض نقدی تولیدکنندگان می‌شود
  • کاهش نرخ مالیات بر واحدهای تولید برای سومین سال پیاپی
  • افزایش سرعت اینترنت ایران علیرغم کاهش رتبه