Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@14:20:05 GMT

توسعه شهری بر بنیان مشارکت شهروندی

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۷۹۴۶

توسعه شهری بر بنیان مشارکت شهروندی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،عباس صوفی شهردار همدان شامگاه امشب درمراسم اختتامیه سومین شهروندان برگزیده با اشاره به اینکه شهروندان در رسیدن به توسعه پایدار نقش بسزایی دارند، قول استانی شدن جشنواره شهروند برگزیده را داد.

او با بیان اینکه امسال سومین دوره‌ای که جشنواره برگزار می‌شود، اظهار داشت: محور ومبنای این جشنواره علمی بود که همراه با شورای سیاستگذاری تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه این جشنواره با مشارکت مدیریت استان و داوری فرهیختگان همراه با زمان‌بندی برپا شده است، اضافه کرد: حدود ۸۰۰ نفر به شکل خود اظهاری به این جشنواره معرفی شدند که ۱۲۰ نفر به کمیته علمی و داوری معرفی شده ودر نهایت ۲۸ نفر در حوزه‌های مختلف برگزیده شدند.

شهردار همدان با بیان اینکه جشنواره امسال یک ویژگی خاص دارد افزود: در این جشنواره کسانی معرفی شدند که شرایط لازم را داشته و در کمیته داوران رای آورند.

این مسئول با بیان اینکه طی سه دوره برگزاری جشنواره تعداد شهروندان برگزیده مدیریت می‌شود ابراز داشت: برای رسیدن به توسعه پایدار شهروندان باید مدیریت و مشارکت خاص داشته باشند بنابراین برای رسیدن به شهر ایده‌آل قابلیت زندگی خوب شهروندان نقش موثری دارند.

صوفی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های این جشنواره معرفی کسانی است که همدانی نیستند بیان کرد: برخی شهروندان غیربومی همدان در توسعه همدان مشارکت داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان هم در این مراسم با بیان اینکه به جهت کرونا تعداد برگزیدگان نسبت به سال قبل تقریبا برابری می‌کند گفت: در شهر همدان اگر توفیقی در شورا و شهرداری است اجماع و اتفاق نظری بوده که همشهری‌ها در توسعه شهر همدان داشتند.

عسگریان ادامه داد: در دبیرخانه جشنواره شهروند برگزیده، شهرداری و شورا سعی دارند همه ساله تعداد قابل توجهی از افراد موثر را شناسایی کرده و به مردم معرفی کنند تا در جهت ارتقای حوزه شهروندی و اخلاق‌مداری و همراهی با مدیریت شهری به همه معرفی شود.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری همدان جشنواره شهروندان برگزیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ طبق آیین‌نامه عملیاتی شرکت‌های آب و فاضلاب، استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب مانند آبیاری باغات، باغچه‌ها، صیفی‌جات، تأمین آب دام‌ها، پر نمودن استخر‌ها، استفاده از آب شرب برای ساخت و ساز‌ها و ... خلاف مقررات بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد شدید قانونی خواهد شد که از مهم‌ترین عواقب آن قطع انشعاب آب، سلب امتیاز و معرفی افراد خاطی به مراجع ذی صلاح خواهد بود بدین وسیله از همه مشترکان محترم تقاضا می‌شود ضمن پرهیز از اسراف و عدم استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب با مدیریت مصرف آب، همچون سالیان گذشته خادمان خود را در شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی برای ارائه خدمات بهتر و پایدارتر به کلیه هم‌استانی‌های عزیز در اقصی نقاط استان یاری کنند.

دیگر خبرها

  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • خبرگزاری مهر در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم برگزیده بیشترین مشارکت شد
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • چهره برگزیده هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ معرفی شد
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • رونق اقتصادی در روز بازارها با مشارکت مردمی
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت