Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها مهدی قایدی به یکی از پرحاشیه ترین و خبرساز ترین بازیکنان استقلال تبدیل شده است. مهاجمی که مدت هاست در تمرینات آبی پوشان غایب است و علت غیبتش را نیز نارضایتی از نوع قراردادش عنوان کرده است. حالا پس از ادعای جنجالی وزنامه ایران ورزشی درباره قررداد این بازیکن با استقلال، مهدی قایدی در واکنش به این اتفاق، درخواست کرده است تا برایش حاشیه سازی نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، مهدی قایدی مهاجم استقلال در روزهای اخیر در تمرینات تیمش حضور نیافته است.

مهدی قایدی در واکنش به حواشی که در خصوص بند جدایی قرارداد با استقلال پیش آمده، استوری ای منتشر کرد.

قایدی در واکنش به روزنامه ایران ورزشی که در مورد افزایش قرارداد با استقلال و بند جدایی او تیتر زده بود، در اینستاگرامش نوشت:

لطفا حاشیه درست نکنید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی قایدی استقلال بند جدایی قرارداد با استقلال روزنامه ایران ورزشی افزایش قرارداد با استقلال استقلال افزایش قرارداد با استقلال بند جدایی قرارداد با استقلال روزنامه ایران ورزشی مهدی قایدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران علی کریمی کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۳ اردیبهشت

روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۳ اردیبهشت

روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه

دیگر خبرها

  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • واکنش به لغو بازی جنجالی در اهواز
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم
  • یک رکورد خاص در اختیار ابوالفضل جلالی!