Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، سخنگوی کاخ سفید از انتشار گزارشی اطلاعاتی در خصوص قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی در آینده نزدیک خبر داد.

جن ساکی در نشستی مطبوعاتی که امروز چهارشنبه برگزار شد، گفت: دولت بایدن گزارشی را در خصوص قتل خاشقجی آماده می‌کند و این گزارش به زودی از سوی دفتر اداره اطلاعات ملی پس از برداشته شدن طبقه بندی محرمانه از این سند، منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمال خاشقجی، روزنامه نگار سعودی که برای واشنگتن پست مقاله می‌نوشت، از سال ۲۰۱۷ در آمریکا مقیم بود و به انتقاد‌های تندش از عربستان سعودی شهره گشته شده بود. او در تاریخ دوم اکتبر ۲۰۱۸ در داخل کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه به دست تیم تروری سعودی کشته شد و تا کنون جنازه وی پیدا نشده است.

قتل خاشقجی سبب شد تا روابط ریاض و آنکارا رو به وخامت رود. دولت ترکیه می‌گوید مقامات عربستان تلاش دارند تا عاملان واقعی این جنایت را مخفی نگاه دارند؛ سخنی که اشاره به نقش محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در جریان این قتل دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاخ سفید جمال خاشقجی جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد

دیوان پادشاهی سعودی امروز (چهارشنبه) از انتقال «سلمان بن عبدالعزیز» به بیمارستان خبر داد.

به گزارش مشرق، دیوان پاشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد: ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود برای انجام آزمایش‌های معمول به بیمارستان ملک فیصل منتقل شد.

در این بیانیه به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

پادشاه عربستان پیش از این نیز چند بار به بیمارستان منتقل شده بود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • گزارش سازمان جهانی هواشناسی در خصوص وضعیت اقلیمی آسیا در سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • فیلم| اگر جنگ فراگیر شود پدافند اسرائیل از کار می‌افتد