Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@11:27:36 GMT

اختتامیه مسابقات تنیس جام فجر در کرمان

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۸۰۸۱

اختتامیه مسابقات تنیس جام فجر در کرمان

امیر حسین اسفندیاری مسئول کمیته های استعدادیابی و فنی هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات تنیس جام فجر به مدت شش روز با حضور ۸۰ تنیسور پسر و دختر از شهرستان‌های کرمان و سیرجان در رده‌های سنی زیر ۱۱، زیر ۱۳، زیر ۱۵ و زیر ۱۷ سال در باشگاه اقبال کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اعلام اینکه این رقابت‌ها با سرداوری امین مهدویان و داوری فرانک حسنی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انجام شد، افزود: خوشبختانه مسابقات با کیفیت بسیار مناسبی برگزار شد و شرکت کنندگان در دو بخش دختران و پسران خیلی خوب ظاهر شدند.

اسفندیاری تصریح کرد: آیین اختتامیه و اهدای جوایز این رقابت‌ها امروز با حضور بلوردی رئیس گروه ورزش قهرمانی، شفیعی نماینده معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان، دامغانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، پیشکسوتان، داوران، مربیان، ورزشکاران و اعضای هیئت تنیس استان کرمان در باشگاه اقبال کرمان برگزار شد.

او از تمامی کسانی که در برگزاری این مسابقات همکاری کرده اند، به ویژه داور و سرداور رقابت ها، اعضای کمیته استعدادیابی، فرهی مقدم مسئول برگزاری، بصیریان دبیر، کیانی نایب رئیس بانوان هیئت و مساعدت‌های ایرانمنش رئیس هیئت تنیس استان کرمان به منظور برگزاری شایسته رقابت‌ها قدردانی کرد.

نفرات برتر این رقابت‌ها به شرح زیر است:

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون تنیس تنیس خاکی دهه فجر رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۰ پرده‌خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم

معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین المللی امام رضا علیه‌السلام گفت: با نظر هیأت داوران بخش پرده خوانی و نقالی روستایی رضوی، ۱۰ نقال و پرده خوان در کنگان بوشهر به رقابت خواهند پرداخت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید زمانی معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین المللی امام رضا علیه‌السلام گفت: هنر نقالی، یکی از قدیمی‌ترین اشکال هنر تئاتر که از زمان‌های باستانی وجود داشته است و همچنین پرده‌خوانی یکی دیگر از شاخه‌های هنر تئاتری است که بر اساس کلام و داستان‌نویسی اجرا می‌شود. با توجه به اهمیت حفظ هنرهای باستانی کشور، جشنواره امام رضا (ع) یکی از بخش‌های جشنواره روستایی آسمان هشتم را به این موضوع اختصاص داده است.

معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین المللی امام رضا گفت: با فراخوان این موضوع، 32 هنرمند این عرصه با بارگزاری آثار خود در سایت شمس توس، اعلام آمادگی خود را برای شرکت در این بخش اعلام کردند.

هیأت انتخاب آثار هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی معرفی شدند

زمانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه موضوعیت پرده‌خوانی، امام رضا است، 6 نفر در رده سنی نوجوانان و 4 نفر در رده سنی بزرگسالان موفق به حضور در اختتامیه این رقابت‌ها شدند. داوری این بخش بر عهده آقای محسن میرزا علی از نقالان و پرده خوانان صاحب نام و به دبیری محمد جهانپا برگزار خواهد شد. باتوجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته اختتامیه این بخش با حضور برگزیدگان 6 و 7 اردیبهشت ماه در شهر کنگان بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۰ پرده‌خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۶ فروردین
  • حذف زودهنگام زنان ایرانی از مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز
  • رقابت ۲۵ هزار دانش آموز بویراحمدی در مسابقات قرآن
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی
  • ایران، میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی
  • نخستین بار؛ میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی