Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@01:45:13 GMT

آغاز دوره مربیگری تیراندازی در همدان

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۸۱۹۱

آغاز دوره مربیگری تیراندازی در همدان

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان از آغاز دوره مربیگری تیراندازی در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، دوره مربیگری درجه 3 تیراندازی به همت هیئت استان از روز سه‌شنبه 5 اسفندماه در همدان آغاز شد.

مدرس این دوره مربیگری استاد حسن ذوالفقاری است که به مدت 7 روز در سالن تیراندازی شهید ضرابی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آیین افتتاحیه دوره مربیگری درجه 3 تیراندازی که با حضور معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان، رئیس هیئت تیراندازی استان همدان و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد، ناصر محمودی رئیس هیئت تیراندازی استان همدان ضمن عرض خوش‌آمد به افراد حاضر در این دوره اظهارداشت: هیئت استان همدان یک سال به دنبال برگزاری این کلاس بود، اما به دلیل شیوع کرونا در برگزاری کلاس وقفه افتاد.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته مجوز برگزاری این کلاس را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اخذ کردیم.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان تصریح کرد: همدان از نظر زیرساخت‌های تیراندازی در سطح بالایی قرار دارد و هیئت همه تلاش خود را می‌کند تا با پرورش مربیان و داوران خبره علاوه بر رفع نیاز خود، به سایر استان‌های کشور نیز مربی اعزام کند.

مدرس این دوره مربیگری نیز استان همدان را یکی از استان‌های مطرح تیراندازی کشور خواند و گفت: برگزاری این کلاس به صورت آنلاین نمی‌توانست مفید واقع شود و برای برگزاری این دوره به صورت حضوری رایزنی کردیم.

حسن ذوالفقاری از شهید ضرابی به عنوان یک قهرمان ارزنده و مطرح در تیراندازی کشور یاد کرد و گفت: یکی از دلایل حضورم در همدان این شهید بزرگوار بود.

گفتنی است بلافاصله پس از برگزاری دوره مربیگری درجه 3، دوره داوری درجه 3 نیز در همدان برگزار می‌شود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیراندازی رئیس هیئت تیراندازی استان همدان رئیس هیئت تیراندازی استان همدان دوره مربیگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکواش استان همدان رتبه پنجم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد

اسدالله ربانی‌مهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رشد روزافزون هیئت اسکواش استان همدان اظهار کرد: روزی که ریاست هیئت اسکواش استان همدان را برعهده گرفتم جایگاه ما در رتبه‌های انتهایی کشور قرار داشت.

وی افزود: اما امروز با تلاش خانواده اسکواش استان همدان در بین تمام استان‌های کشور هیئت ما در ارزیابی سالانه فدراسیون در سال ۱۴۰۲ توانست در رتبه پنجم قرار بگیرد.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با اشاره ارزیابی فدراسیون اسکواش گفت: سال ۱۴۰۱ ما در رتبه هفتم کشور قرار داشتیم و این رتبه در سال ۱۴۰۲ به پنجم ارتقا یافت که نشان از حرکت رو به رشد، برنامه‌ریزی دقیق و مدون است.

ربانی‌مهر خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در سال ۱۴۰۳ باز هم شاهد رشد جایگاه اسکواش استان همدان در کشور باشیم.

وی با اشاره به تقویم پرترافیک اسکواش استان همدان بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ چندین دوره مسابقات استانی در رده‌های مختلف سنی، سفر ریاست فدراسیون، برگزاری دو جشنواره، برگزاری دوره‌های متعدد داوری و مربیگری و همایش‌های مختلف از جمله برنامه‌های ما بوده است.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان عنوان کرد: برگ زرین عملکرد هیئت نگاه ویژه به رشد زیرساخت‌های اسکواش بود که توانستیم در سال گذشته اعتبار بسیار خوبی برای ۳ کورت بین‌المللی اسکواش همدان جذب کنیم.

ربانی‌مهر اشاره به تقویم ورزشی سال ۱۴۰۳ گفت: در سال جاری نیز تقویم بسیار پرترافیک‌تری را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی افزود: دو هدف اصلی ما در سال ۱۴۰۳ تکمیل ۳ کورت بین‌المللی اسکواش همدان و برنامه‌ریزی در جهت مدال‌آوری و قهرمان‌پروری است.

کد خبر 6082091

دیگر خبرها

  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • اسکواش استان همدان رتبه پنجم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • برگزاری دوره آموزشی صنعت زنبورداری در همدان
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد