Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک جدایی سرمربی و برخی از اعضای کادرفنی تیم را غیر حرفه ای دانست و از هواداران خواست به دور از حاشیه حامی تیم باشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی باشگاه آلومینیوم، سعید عباسی در خصوص جدایی غیرمنتظره رسول خطیبی بیان داشت: با توجه به اینکه هفته گذشته به دنبال تامین منابع مالی جهت پرداخت ۲۵ درصد دوم قرارداد اعضای تیم و اقدامات لازم برای برپایی اردوی نیم فصل بودیم، جدایی غیرمنتظره رسول خطیبی و برخی از اعضای کادرفنی تیم غیرحرفه ای بود و همه را در شوک فرو برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی افزود: وقتی روز قبل از سفر رسول خطیبی به تبریز، در محل تمرین تیم برای مشاهده روند آماده سازی برای نیم فصل دوم حاضر شدم، رسول خطیبی با لباس شخصی کنار تیم بود و وقتی دلیل اینکه چرا با تیم تمرین نمی کند را جویا شدم، گفت که کمی کسالت دارد و نمی تواند تمرین کند.

وی افزود: بعد از تمرین به دفتر باشگاه مراجعه کردم و ساعت ۲۰ همان روز رسول خطیبی در تماسی تلفنی درخواست کرد که ساعت ۲۱ برای خداحافظی و ترک اراک در هتل امیرکبیر حضور داشته باشم و بنده به دلیل نگاه حرفه ای و اصولی به فوتبال و احترام به مردم شریف استان مرکزی و کلانشهر اراک در مراسم خداحافظی شرکت نکردم و نکته جالب این است که چرا افرادی که از این جدایی باخبر بودند هیچگونه اطلاعی ندادند تا علاج واقعه را پیش از وقوع کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: باشگاه آلومینیوم اراک تنها در رشته فوتبال و رده بزرگسالان فعال نیست بلکه در رده های فوتبال پایه، امید لیگ برتر و رشته فوتسال نیز فعالیت دارد و بایستی برنامه ریزی و سازمان دهی ها به بهترین شکل صورت بگیرد.

عباسی در ادامه گفت: با تشکیل جلسه اضطراری با هیات مدیره باشگاه، مقرر گردید حمید عبداللهی دستیار اول رسول خطیبی تا تعیین تکلیف وضع موجود در چند بازی آینده، مسئولیت فنی تیم را عهده دار باشد که ایشان با نظر هیات مدیره مخالفت و اراک را ترک کرد و صحبت های عبداللهی در مورد اینکه از انتخاب خود به عنوان مسئول فنی تیم بی خبر بوده است صحت ندارد چراکه روز قبل از معارفه، با حضور در دفتر باشگاه، موضوع را با وی در میان گذاشتم. علی ایحال با نشستی که با اکرمی رییس هیات مدیره باشگاه داشتیم، مقرر شد کادر فنی با مسئولیت محمود خرمزی با قدرت به کار خود ادامه دهند.

وی افزود: بنده معتقدم بایستی در فضایی آرام کار را پیش برد و به احترام هواداران و مردم ورزش دوست استان مرکزی به ویژه کلانشهر اراک در برخی از مسائل و حواشی نباید شتاب زده عمل کرد. زمان مشخص کننده همه چیز خواهد بود که چه کسی دوست و چه کسی دشمن است. حواشی و اتفاقات غیرمنتظره طبیعت فوتبال است و نباید اسیر آن شد.

عبلسی گفت: تصمیم گیری در شرایط اضطرار برای مدیرانی که سابقه عبور از این مشکلات و بحران ها را داشته اند کار سخت و پیچیده ای نیست و این قول را به هواداران می دهیم که در کوتاهترین زمان، سرمربی و بازیکنان ورودی و خروجی تیم را مشخص کنیم و با جدیت کار خود را ادامه خواهیم داد. برگزاری اردوی نیم فصل نیز برنامه ریزی شده است و هواداران به دور از حاشیه حامی تیم باشند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک تصریح کرد: براساس یکی از مصوبات جلسه اضطراری هیات مدیره باشگاه، به بنده وکالت داده شد تا مسائل پیش آمده در خصوص سرمربی و کادرفنی را برای استیفای حقوق باشگاه، هواداران پرشور و مردم استان مرکزی و کلانشهر اراک از طریق مراجع قانونی و ذیصلاح پیگیری کنیم.

عباسی در پایان ضمن قدردانی از کادرفنی و بازیکنان فصل گذشته و همچنین نیم فصل اول لیگ بیستم گفت: از حمایت های همه جانبه استاندار استان مرکزی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت ایرالکو، سهامداران شرکت ایرالکو، اعضای هیات مدیره باشگاه، کارگران شرکت و پرسنل باشگاه، هواداران و کلیه کسانی که با صبر و شکیبایی خود همانند گذشته یار و یاور باشگاه بودند نهایت تقدیر و تشکر را دارم. به امید روزی که رویکردهای غیرحرفه ای و غیراخلاقی از فوتبال و ورزش کشور برچیده شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال آلومینیوم اراک رسول خطیبی هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک استان مرکزی رسول خطیبی نیم فصل فنی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟

استقلال در هفته ۲۴ لیگ برتر میزبان شمس آذر است و به نظر می‌رسد همانند دو بازی قبلی علاقمند است از وجود میلاد فخرالدینی در جناح راست خط دفاعی استفاده کند. به این خاطر که صالح حردانی مصدوم است و هنوز به شرایط ایده آل نزدیک نشده است. اما خطر محرومیت میلاد فخرالدینی را تهدید می‌کند. به این خاطر که این بازیکن چک رضایتنامه اراکی‌ها را پاس نکرده است و باشگاه آلومینیوم اراک می‌تواند با طرح شکایت به فدراسیون فوتبال مانع از حضور این بازیکن در ترکیب استقلال شود.

روز‌های متمادی است از تعهد میلاد فخرالدینی به باشگاه آلومینیوم اراک می‌گذرد و این چک هنوز پاس نشده است. شاید اخرین راه حل برای اراکی‌ها برای رسیدن به پول طرح شکایت باشد، اما پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که تا به الان شکایتی از سوی باشگاه آلومینیوم اراک به کمیته انضباطی ارائه نشده است و گویی باشگاه آلومینیوم اراک امیدوار است، در نهایت چک رضایتنامه میلاد فخرالدینی از سوی این بازیکن پاس شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند