Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@13:37:29 GMT

قتل دردناک یک پسر جوان به دست ماموران پلیس + عکس

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۸۷۱۶

قتل دردناک یک پسر جوان به دست ماموران پلیس + عکس

مردی دیگر در آمریکا توسط پلیس کشته شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، بر اساس اخبار منتشر شده در این حادثه که در 23 دسامبر در کالیفرنیا رخ داد پلیس پس از ورود به خانه‌ای که در آن مشاجره خانوادگی صورت گرفته بود بدون تلاش برای فهمیدن مسئله آنجلو کوئینتو 30 ساله را روی زمین خواباند و به مدت 5 دقیقه گردن او را فشار داد که این حادثه موجب شد تا مرد جوان سه روز پس از این عمل پلیس جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل قربانی گفت که خواهر قربانی به علت این که می ترسید مرد جوام به مادرش آسیب برساند، با پلیس تماس گرفت، در حالی که مادرش توانست پسرش را آرام کند، اما پلیسی که به خانه آمده بود قبل از این که مسئله را بفهمد قربانی را به زور از بازوهای مادرش گرفت و او را روی زمین قرار داده و 5 دقیقه گردن او را با زانو فشار داد که پس از بیهوشی و انتقال به بیمارستان مرد آمریکایی سه روز بعد درگذشت.

وکیل قربانی پلیس را عامل مرگ این مرد دانسته و گفت که قربانی از اضطراب ، افسردگى و اختلالات روانی رنج می‌برد.

گفتنی است که کلانتری اعلام کرد علت مرگ کوئینتو هنوز مشخص نیست و موضوع توسط دادستانی منطقه‌ای در دست بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اضطراب افسردگى اختلالات روانی مرگ اخبار حوادث قتل قتل عمد قتل به دست پلیس مشاجره خانوادگی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا بازیگر سینما و تلویزیون عکس ایران فیلم قتل تهران جوان قیمت بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سردار علی ابراهیمی گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین و با آگاهی ماموران، یک دستگاه کامیون حامل بار صیفی جات که از کرمان عازم یکی از شهرهای شمالی کشور بود، مورد رصد قرار گرفت.   وی ادامه داد: با توقف کامیون حامل بار صیفی جات شامل خیار، گوجه و پیاز بود، ماموران با هوشیاری پس از بررسی و جستجوی دقیق موفق به کشف مقادیری موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای نیز جاسازی شده بود را کشف کردند.   فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر در این رابطه علاوه بر کشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر، یک نفر را به عنوان متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل شده در این رابطه نیز به مراجع قضایی استان ارسال شد.   سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه پلیس در مقابله و مبارزه با سوداگران موادمخدر از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد، افزود: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده هرگونه اقدامات مشکوک در زمینه فعالیت موادمخدر، مراتب را بلافاصله به سامانه پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.   فرماندهی انتظامی استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۹۰ کیلوگرم ماده مخدر را کشف و ۴۹ قاچاقچی را نیز دستگیر کرده است.      

 

دیگر خبرها

  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • همکاری بانوان قمی با ماموران پلیس در اجرای طرح نور+فیلم
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • دختر فوت شده طرح عفاف و حجاب مرد قمه کش از آب در آمد !
  • یک اوباش در «وزرا» سکته کرد، نه یک خانم جوان!
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول