Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان کرمان با اشاره به ویژه برنامه های میلاد امام علی علیه السلام؛ بر استفاده از فرصت معنوی ایام البیض ماه رجب تاکید کرد.

حجت الاسلام مهدی عرب پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ با اشاره به اینکه برای برنامه ریزی های میلاد نور ویژه ولادت امام جواد و امام علی جلسه بنیاد غدیر با حضور نماینده ولی فقیه و مسئول بنیاد غدیر استان تشکیل شد؛ افزود: در این جلسه 23 پیشنهاد مورد تصویب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 



دبير بنياد بين ‌المللی غدير در استان كرمان گفت: در آن جلسه مقرر شد در بحث تبلیغات میدانی شهرداری و اصناف برای آذین بندی اقدام و بنرهایی درباره 13 رجب در سطح شهر نصب کنند و از سوی بنیاد غدیر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بنرهایی برای مغازه ها و ادارات و خودروهای عمومی چاپ شود.
 

 




وی برگزاری جشن در شب و شام میلاد امام علی علیه السلام در 10 مسجد محوری و 10 هیبئت محوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی را از دیگر موارد قابل ذکر عنوان و بیان کرد: به همین مناسبت دو برنامه در 6 و 7 اسفند توسط مهدیه مسجد مقدس صاحب الزمان و گلزار شهدا در جوار مرقد شهید سلیمانی برگزار می شود.
 

 

 



حجت الاسلام عرب پور توزیع کمک های مؤمنانه و توجه به ایتام توسط کمیته امداد، بسیج و ستاد اجرایی فرمان امام(ع)را از دیگر برنامه های بنیاد غدیر برای ایام میلاد نور عنوان کرد و افزود: بخش دیگر برنامه ها، یک سری تبلیغات در فضای مجازی با تهیه کلیپ و بنر و پوستر تبلیغاتی ایام ولادت امام علی علیه السلام است.

 

 



وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شیوع  کرونا و عدم تشکیل جلسات عمومی و برگزاری مراسم معنوی اعتکاف؛ اظهار کرد: تاکید بر این است این برنامه ها در میان خانواده انجام شود تا به فراموشی سپرده نشود.
 

 

 


حجت الاسلام عرب پور تاکید کرد: افراد اعمال ام داوود را در منزل انجام دهند و  برای نزول رحمت الهی و رفع بلای کرونا دعا کنند.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: بنیاد غدیر کرمان میلاد امام علی ع حجت الاسلام عربپور بنیاد غدیر امام علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ راهکار تداوم برکات ماه رمضان در سایر ایام سال

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی ماندگاری شب گذشته در سخنرانی معارفی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) که فرمودند اگر مردم می‌دانستند در ماه رمضان چه امتیازاتی خدا برای آنها قرار داده از خدا می‌خواستند همه سال ماه رمضان باشد، اظهار کرد: ماه رمضان ماه ذکر است؛ زیرا هر چیزی که متصل به خداوند شود تبدیل به ذکر می‌شود و خداوند تضمین کرده ذکر خود را حفظ کند.

وی با بیان اینکه انسان‌ها موجودات منفعت‌طلبی هستند، افزود: خداوند فقط می‌خواهد به ما بیاموزد که منافع دنیا فقط منافع مادی نیست؛ بلکه باید معنوی را هم ببینیم و به فکر کسب منافع معنوی خود نیز باشیم.

سخنران محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه دنیا میدان مسابقه و امتحان است تا مشخص شود چه کسی خوب عمل می‌کند، گفت: اگر ما به ذکر خداوند متصل شویم خداوند ما را از انحرافات و تبعیت از شیطان حفظ می‌کند و ماه رمضان ماهی است که مردم متصل به ذکر خدا از طریق قرآن، توسل، استغفار، نماز و خیرات می‌شوند.

وی بسیاری از ترس‌های انسان را نوعی انحراف فکری ناشی از ندیدن خداوند در زندگی دانست و خاطرنشان کرد: اگر در ازدواج و دیگر مسائل زندگی یک نفر بگوید من تو را پشتیبانی می‌کنم دلگرم می‌شویم؛ ولی وقتی خدا گفته ازدواج کنید و فرزند بیاورید من شما را پشتیبانی می‌کنم او را نمی‌بینیم و لذا می‌ترسیم بنابراین ترس از ازدواج و فرزندآوری به‌خاطر ندیدن خدا در زندگی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری با بیان اینکه خداوند می‌گوید اگر متصل به ذکر شوید نمی‌گذارم انحراف پیدا کنید، افزود: انحراف فکری، عملی و شخصیتی انواع انحراف است که گریبان‌گیر ما انسان‌ها است و اگر می‌خواهیم از این انحرافات نجات پیدا کنیم باید متصل به ذکر خداوند شویم و ماه رمضان ماه ذکر و اتصال مردم به ذکر است و به همین خاطر است که آمار دزدی، جنایت و گناه در ماه رمضان کاهش می‌یابد.

وی به چند راهکار تداوم برکات ماه رمضان در بقیه ماه‌های سال اشاره کرد و افزود: اولین کار این است که پیامبر(ص) فرمودند هر کس روزهای اول، وسط و آخر ماه را روزه بگیرد؛ مانند این است که همه ماه را روزه گرفته است؛ دومین عمل قرائت روزانه قرآن در خانه، سومین کار سحرخیزی و استغفار قبل از اذان صبح و عمل چهارم حضور در مساجد و شرکت در نماز جماعت است.

سخنران محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: یکی از زیبایی‌های ماه رمضان این است که مردم اهل خدمت می‌شوند و دوست دارند به مردم افطاری بدهند؛ بنابراین اگر ما در هر زمان و مکان به مخلوقات خدا خدمت کنیم خداوند هم به ما خدمت می‌کند و خوب است که اهل توسل به اهل‌بیت علیهم‌السلام باشیم.

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • برای پُررنگ شدن مشارکت‌ مردم و داده‌محوری در شهرداری تلاش می‌کنیم
  • گرفتار قضاوت نادرست مخاطبان شدم + فیلم
  • تبلیغ در مدارس مهمتر از مساجد است
  • اعلام حمایت هیئات مذهبی مازندران از حمله موشکی سپاه
  • مراسم شکرانه تحقق وعده صادق امشب در مساجد سراسر کشور برگزار خواهد شد
  • اجرای مراسم شکرانه تحقق وعده صادق امشب در مساجد سراسر کشور
  • ۶ راهکار تداوم برکات ماه رمضان در سایر ایام سال
  • برگزاری مراسم شکرانه تحقق «وعده صادق» در مساجد سراسر کشور