Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، انفجار کارخانه تولید ترقه در ایالت هاریانا هند سه کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

بر این اساس، شدت انفجار در کارخانه" کارنال "در این ایالت به حدی بود که بخش زیادی از واحد تولیدی آن ویران شد. در پی این حادثه چهار گروه آتش نشانی به سرعت خود را به محل حادثه رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس اعلام کرد: علت وقوع انفجار در این کارخانه هنوز مشخص نشده است. گفته می‌شود وضع کارگر مجروح نیز وخیم است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انفجار در هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: در پی گزارش واژگونی خودرو در محور مواصلاتی شهرستان "رستم" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس‌راه به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرو پراید حامل ۴ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان درگذشت و ۳ نفر دیگر مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند.
رئیس پلیس راه شمال فارس با بیان اینکه علت این حادثه، تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام شده است، گفت: رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی می‌تواند از بروز اینگونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • ۱۸ کشته و زخمی درپی تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا
  • (ویدئو) تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۲ نفر کشته و ۱۶ تن زخمی شدند
  • (ویدئو) تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا؛ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا با ۱۸ کشته و زخمی + فیلم
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند+ فیلم
  • چهار کشته و زخمی در انفجار غرب شهر کابل