Web Analytics Made Easy - Statcounter

وقوع رانش زمین در یک معدن طلا در اندونزی دست کم ۵ تن را به گام مرگ فرستاد.

به نقل از اسپوتنیک، رئیس سازمان مدیریت فجایع طبیعی در استان مرکزی «سولاوسی» اندونزی صبح روز پنج شنبه به خبرگزاری شین هوآ گفت که در پی رانش زمین در یک معدن طلا در این استان دست کم ۵ تن کشته و ۷۰ تن دیگر ناپدید شده‌اند.

این حادثه شامگاه چهارشنبه به وقت جاکارتا در روستای «بورانگا» واقع در بخش «پاریگی مونتونگ» به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام اندونزی، علاوه بر یافتن اجساد کشته شدگان گزارش‌هایی مبنی بر مفقود شدن دست کم ۷۰ تن دریافت شد. بسیاری از این مفقود شدگان احتمالاً در زیر زمین مدفون شده‌اند.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که عملیات جستجو و نجات برای یافتن مفقودشدگان در حال انجام است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین سن فوت‌شدگان در سال ۱۴۰۲

به گزارش «ابناک» به نقل از تسنیم، بر اساس گزارش‌های آماری مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال میزان نرخ خام فوت کل کشور در سال ۱۴۰۲ برابر با ۵.۳ در هزار نفر جمعیت بوده است که استان گیلان با نرخ ۷.۴ در هزار نفر جمعیت بیشترین نرخ فوت و استان کهگیلویه و بویراحمد با نرخ ۳.۹ در هزار نفر جمعیت کمترین نرخ فوت را در بین استان‌ها داشته‌اند.

بر اساس این گزارش، بیشترین تعداد فوت‌شدگان مربوط به گروه سنی ۸۹-۸۵ سال است، به طوری که ۹.۹ درصد از کل فوت‌شدگان مرد و ۱۲.۵ درصد از کل فوت‌شدگان زن مربوط به این گروه سنی بوده‌اند.

دیگر خبرها

  • راز ناپدید شدن شهاب سنگ‌ها/ زنگ خطر در قطب جنوب
  • وقوع زلزله در نصرت آباد زاهدان
  • در پی وقوع سیل حداقل ۱۲ نفر کشته و ۵ نفر مفقود شدند
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • رانش زمین در اندونزی/ دست کم ۱۸ نفر جان باختند
  • میانگین سن فوت‌شدگان در سال ۱۴۰۲
  • ۱۹ کشته بر اثر رانش زمین در اندونزی
  • میانگین سن فوتی‌های کشور چند سال است؟
  • حملات تروریستی در پاکستان 11 کشته برجای گذاشت
  • حادثه در تله کابینی در ترکیه ۱۱ کشته و زخمی برجای گذاشت