Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید محمد علوی رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: بنا بر آمار قبلی، از ۶۶ مورد شناسایی‌شده کرونای انگلیسی، حدود ۲۷ مورد مربوط به استان بوده است هرچند این ویروس در کل کشور در حال چرخش است و جز با تعطیلی کامل خوزستان نمی‌توانیم وضعیت را کنترل کنیم.

او افزود: فردا جلسه ستاد مدیریت کرونا در خوزستان برگزار می شود، به عنوان رئیس مرکز بهداشت استان درخواست تعطیلی دو هفته‌ای خوزستان را به ستاد ارائه کردم تا خوزستان به صورت کامل دو هفته تعطیل شود و به این منظور، باید "لاک داون" به معنای تعطیلی کامل و هدفمند شود، اما ستاد خوزستان نمی‌تواند به تنهایی برای لاک داون تصمیم‌گیری کند و ستاد ملی مقابله با کرونا باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی افزود: ستاد ملی مقابله با کرونا در روز شنبه روی تشدید محدودیت‌ها در خوزستان تاکید کرد، اما مجددا دو نامه دیگر برای قرنطینه و تعطیلی کامل خوزستان به ستاد ملی کرونا ارسال شده است تا در نهایت با این خواسته ما موافقت شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان تعطیلی کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان

بر اساس اعلام سامانه‌ پایش کیفی هوای کشور، هوای پنج شهر اهواز، هندیجان، سوسنگرد، خرمشهر و ماهشهر آلوده اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۰۹:۰۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در ایستگاه شهر هندیجان ۱۵۶ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت قرمز و آلوده برای عموم قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

همچنین هوای شهرهای اهواز ۱۲۸، سوسنگرد ۱۴۸، ماهشهر ۱۱۷ و خرمشهر ۱۲۳ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت نارنجی آلوده برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

کد خبر 746491

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • ژنرال صهیونیست: جنگ تمام شده است/ حماس شکست نخورد و کنترل کامل بر نوار غزه دارد
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • آلودگی هوا در ۵ شهر استان خوزستان
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • سناریو‌های غرب برای اوکراین؛ از شکست کامل تا از دست رفتن اراضی