Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان اختری معاون تولید نیروگاه برق شهید مفتح همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بیان کرد: واحد شماره ۴ نیروگاه پس از شانزدهمین دوره تعمیرات اساسی در واحد‌ها و با همت و تلاش کارکنان نیروگاه و مشارکت پیمانکاران داخلی در زمان مقرر به شبکه سراسری متصل شد.

او انجام موفقیت آمیز تعمیرات اساسی را در اوج شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ضالمانه علیه کشور اقدامی جهادی برشمرد که نشان از تعهد و تخصص پرسنل نیروگاه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون تولید نیروگاه زمان اجرای فصل دوم تعمیرات سال جاری واحد‌ها را از اواسط اسفند تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام کرد و افزود: تعمیرات دوره‌ای سایر واحد‌های این مجموعه با هدف رفع نواقص موجود انجام خواهد گرفت تا هر ۴ واحد نیروگاه با حداکثر توان وارد پیک مصرف تابستان گردد.

این مسئول اظهار داشت: نیروگاه شهید مفتح شامل ۴ واحد بخار ۲۵۰ مگاواتی جمعا به ظرفیت هزار مگاوات است که ۲ درصد از نیاز شبکه برق کشور و کل استان همدان را تأمین می‌کند و بالاترین تبادل برق در کریدور شمال جنوب در پست بلافصل این نیروگاه کنترل می‌گردد.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروگاه شهید مفتح شبکه سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین

جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجایی گفت: در اولین ماه امسال، به میزان ۸۳۵ میلیون و ۷۰۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

دوستی در ادامه بیان داشت: از این میزان انرژی تولیدی، ۴۴۲ میلیون و ۵۷۸ هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹ واحد گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۹۳ میلیون و ۱۲۷ هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی این نیروگاه تولید شده است که با این میزان، تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی ۱.۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

نیروگاه شهیدرجایی به عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن ۱۳ واحد بخاری وسیکل ترکیبی، سالانه حدود ۱۲ میلیاردکیلووات ساعت انرژی تولید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری
  • تولید بیش از ۵۸۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • اتمام تعمیرات ۱۰۵هزار مگاوات نیروگاهی در نیمه اردیبهشت
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود