Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تدوین طرحی، الزاماتی را برای دولت جهت اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان مشخص کرده‌اند.  

احمد دنیامالی نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضع معیشتی و رفاهی بازنشستگان، عنوان کرد: بازنشستگان، وضعیت مناسبی از لحاظ معیشتی و رفاهی ندارند که باید اقدامات حمایتی از این قشر بیش از گذشته، صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازنشستگان در تمام سطوح، اعم از لشگری و کشوری و تأمین اجتماعی باید مورد تکریم جامعه قرار گیرند، رسیدگی به وضع معیشتی و رفاهی بازنشستگان یکی از دغدغه‌های جدی نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی است که طرح‌هایی نیز در این راستا تهیه و تدوین شده است.

نماینده مجلس تأکید کرد: رفع تبعیض میان بازنشستگان لشکری و کشوری با بازنشستگان تأمین اجتماعی و نیز ضرورت بازنگری در متناسب‌سازی حقوق و مزایای بازنشستگان از جمله دغدغه‌های نمایندگان مجلس است که در قالب طرحی، برای رسیدگی به این مسائل، برنامه‌ریزی و ضوابط آن مشخص شده است.

دنیامالی همچنین از طرح جدید تعدادی از نمایندگان مجلس برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در قالب برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت: براساس این طرح، الزاماتی را برای اجرایی شدن این قانون در چارچوب برنامه ششم توسعه از سوی دولت مدنظر قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه طرح مجلس برای اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به‌صورت دوفوریتی تدوین شده است، اظهار کرد: تاکنون بیش از 40 تن از نمایندگان مجلس این طرح را امضا کرده‌اند که با اضافه شدن تعداد امضاها، این طرح در کمیسیون اجتماعی به‌عنوان کمیسیون اصلی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: طرح دوفوریتی مجلس برای اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، چندی پیش در یکی از جلسات علنی اعلام وصول شده است که برای تصویب نیز، به رأی اکثریت دوسوم نمایندگان مجلس نیاز دارد.

 

تسنیم/

برچسب ها: حقوق ، بازنشستگان ، بازارنیوز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000N0E

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: حقوق بازنشستگان بازارنیوز همسان سازی حقوق بازنشستگان نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر امیرآبادی‌زاده با اعلام این خبر افزود: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب‌نامه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ هیات وزیران امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیات وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

کد خبر 845298 منبع: ایسنا برچسب‌ها حقوق و دستمزد خبر مهم بازنشستگی

دیگر خبرها

  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • جزئیات واریز حقوق بازنشستگان
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • واریز حقوق بازنشستگان تا ساعاتی دیگر
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • طرح اصلاح مجازات سرقت‌ها و جرائم زیر ۲۰ میلیون تومان تصویب شد
  • دلیل طرح سوال از وزیر کار نحوه افزایش حقوق کارگران است