Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار شهرستان زاهدان گفت: با هوشیاری نیروی انتظامی حمله اشرار مسلح با سلاح های سبک و نارنجک انداز به پاسگاه کورین زاهدان ناکام ماند.

به گزارش ایسنا ابوذر مهدی نخعی امشب در جمع خبرنگاران با تشریح حادثه کورین زاهدان افزود: در پی فضاسازی رسانه‌های بیگانه، عناصر گروه‌های شرور به بهانه حمایت از کشته‌های جعلی پاسگاه شمسر سراوان با سلاح‌های مختلف از جمله سلاح‌های سبک و نارنجک انداز به قصد تصرف پاسگاه کورین و قلعه بید حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رزمندگان نیروی انتظامی ضمن هوشیاری، متقابلا به آتش آنان پاسخ داده و این عناصر خود فروخته ضمن اینکه به مقاصد شوم خود دست نیافتند از منطقه متواری شدند.

نخعی با اشاره به اینکه در این حادثه یک نفر از نیروهای ناجا به درجه رفیع شهادت رسید افزود: به دشمنان این مرز و بوم اعلام می‌گردد که با این اقدامات مذبوحانه راه به جایی نخواهند برد.

وی ادامه داد: از مردم منطقه درخواست می‌شود که همچون گذشته هوشیاری لازم را داشته و این اقدام دشمنان را نیز به خودشان بازگردانند.

فرماندار شهرستان زاهدان گفت: اوشیاری و دقت نیروی انتظامی آرامش در سراسر شهرستان زاهدان و بخش های تابعه برقرار است.

وی تصریح کرد: در پایان از عموم مردم، ریش سفیدان و معتمدین که برای حفظ آرامش همراهی خود را ازدیرباز تاکنون نشان داده اند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد صبر در کردستان به دنبال ترویج فرهنگ صلح و سازش است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد فیضی ظهر دوشنبه در افتتاح دومین هیأت صلح پاسگاه انتظامی استان کردستان به معرفی برنامه‌ها و اهداف ستاد صبر پرداخت و اظهار کرد: ستاد ملی صبر با دو هدف اصلی یعنی ترویج و توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه و پیشگیری از ورود پرونده به مراجع قضائی فعالیت دارد.

وی یادآور شد: این فعالیت‌ها با استفاده از ظرفیت‌های مردمی با همکاری و تعامل پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها انجام می‌شود.

مسؤول دبیرخانه ستاد صبر استان کردستان خاطرنشان کرد: امروز نیز انتظار می‌رود این موضوع در راستای تفاهم نامه‌ها پیش برود و زمینه ارویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه مهیا شود.

فرمانده پاسگاه انتظامی حسین‌آباد نیز از تشکیل هیأت‌های صلح استقبال کرد و گفت: تشکیل این هیأت‌ها و حضور مردم در ایجاد صلح و سازش حائز اهمیت است و پاسگاه انتظامی حسین‌آباد نیز از هیچ تلاشی برای حفظ امنیت و آرامش در جامعه فروگذار نمی‌کند.

دومین هیأت صلح در پاسگاه انتظامی حسین آباد سنندج در راستای برنامه‌های عملیاتی قوه قضائیه و در چارچوب تفاهم نامه فیمابین معاونت حل اختلاف استان کردستان و معاونت فرهنگی اجتماعی فا. ا. کردستان در زمینه همکاری و ایجاد هیأت‌های صلح در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، افتتاح شد.

کد خبر 6078834

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: به هر تهدیدی در کوتاه ترین زمان پاسخ می دهیم
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • به تعدی دشمنان «پاسخی طوفانی» می‌دهیم
  • ستاد صبر در کردستان به دنبال ترویج فرهنگ صلح و سازش است
  • دومین هیات صلح استان کردستان در پاسگاه‌های انتظامی راه‌اندازی شد
  • وعده صادق نیروهای مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه است
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت
  • سالگرد شهادت صیاد شیرازی در بندرانزلی برگزار شد
  • یک مامور نیروی انتظامی به شهادت رسید