Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@04:46:12 GMT

تمدید دریافت وام ودیعه مسکن تا پایان اسفند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۹۵۸۲

تمدید دریافت وام ودیعه مسکن تا پایان اسفند

بانک مرکزی بخشنامه‌ای به بانک‌های عامل پرداخت وام ودیعه مسکن ابلاغ کرد تا کسانی که در بانک برای دریافت این وام تشکیل پرونده داده اند تا پایان اسفند وام آن‌ها پرداخت شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی افزود: از مجموع ۹۲۰ هزار پیامک متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن، ۸۰۵ هزار نفر مشمول دریافت این وام بودند که حدود ۳۳۷ هزار نفر، بانک مورد نظر خود را انتخاب کرده اند ضمن اینکه از این تعداد ۲۳۱ هزار نفر تشکیل پرونده داده اند و بقیه به دلیل نداشتن اجاره نامه رسمی و یا کدرهگیری معتبر، از تشکیل پرونده منصرف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: تاکنون ۲۱۴ هزار نفر وام ودیعه مسکن دریافت کردند و بقیه کسانی که تشکیل پرونده دادند یعنی حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر باقی مانده، می‌توانند تا پایان سال با مراجعه به بانک وام خود را دریافت کنند.

اصلانی در پاسخ به این سوال که قرار بود یک میلیون نفر وام ودیعه مسکن دریافت کنند، اما رقم دریافت کنندگان خیلی کمتر از پیش بینی بوده است افزود: پرونده پرداخت وام ودیعه مسکن امسال تا پایان اسفند بسته می‌شود و برای سال آینده نیز این موضوع را مجددا پیگیری خواهیم کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت دلار ارزش سهام عدالت بیت کوین شاخص بورس امروز وام ودیعه مسکن بانک ها وام ودیعه مسکن تشکیل پرونده تا پایان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس

سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس به تمدید قرارداد با این باشگاه واکنش نشان داد و اعلام کرد دوست دارد به کار خود ادامه دهد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد