Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@20:22:40 GMT

۷ حمله داعش به نفتخانه در شرق عراق ناکام ماند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۹۶۹۸

۷ حمله داعش به نفتخانه در شرق عراق ناکام ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، محمد التمیمی از فرماندهان حشد شعبی اعلام کرد که حشد شعبی هفت تحرک داعشی برای رسیدن به میادین نفتی نفتخانه در شرق دیالی را ناکام گذاشته است.

وی افزود: از لحظه اول استقرار حشد شعبی در میادین نفتی نفتخانه در دورترین نقطه شرقی دیالی، نیروهای بسیج مردمی عراق می‌دانستند که ماموریت بزرگی است و باید از منابع طبیعی عراق در قبال داعش حفاظت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

التمیمی گفت: حشد شعبی هفت حمله داعش طی شش ماه گذشته ناکام گذاشته است.

وی تاکید کرد: جانفشانی‌های حشد شعبی مانع از رسیدن تکفیری‌ها به میادین نفتی نفت خانه شد.

التمیمی افزود: داعش در هفت حمله خود ۱۴ کشته داده است که دو سرکرده داعشی هم در میان آنهاست. این علاوه بر خسارات سنگین و کشف هفت مخفیگاه داعشی در تپه‌های نزدیک و انهدام آنهاست.

وی گفت: اگر جانفشانی و اقدامات قهرمانانه حشد شعبی نبود، اوضاع کاملاً متفاوت بود.

حشد شعبی روز گذشته مرحله اول از حفر خندقی اطراف میادین نفتی نفتخانه به طول بیست کیلومتر را به منظور در امان نگه داشتن آن از رخنه داعشی ها شروع کرده است.

کد خبر 5155939

منبع: مهر

کلیدواژه: حشد شعبی نفت خانه عراق عراق ایالات متحده امریکا ایران برجام جو بایدن فلسطین روسیه سوریه عربستان سعودی رژیم صهیونیستی افغانستان ویروس کرونا داعش اتحادیه اروپا میادین نفتی حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدی از دستیابی به مدال کشتی آسیا ناکام ماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، امیر عبدی ملی پوش قمی وزن ۷۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در نخستین روز پیکار‌های کشتی فرنگی ۲۰۲۴ قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، به روی تشک رفت و در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر برابر علی‌محمد ال‌عبوداح از عراق به پیروزی رسید، وی در دور دوم با حساب ۸ بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

فرنگی کار قم در جدال بر سر صعود به فینال برابر آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و طلای جهان از قرقیزستان با نتیجه سنگین ۱۲ بر ۲ شکست خورد و به بازی رده بندی رفت.

عبدی برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده کشتی قزاقستان رفت که در پایان با شکست برای بر ابراهیم ماگومدوف به مقام پنجمی این رقابت‌ها بسنده کرد.

دیگر خبرها

  • چهره الیزابت داعشی سریال پایتخت بعد از 6 سال (عکس)
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میادین نفت و گاز با سهم ۴۵درصدی در توسعه یک میدان
  • خودکشی ناکام پس از همسرکشی
  • عبدی از دستیابی به مدال کشتی آسیا ناکام ماند
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • روسیه: غرب در شناسایی طراحان اصلی حادثه مسکو همکاری کند
  • تکرار تجربه ناکام احمدی‌نژاد
  • واکنش یک مقام نفتی به صف‌های طولانی پمپ‌بنزین پس از حمله ایران