Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@15:24:35 GMT

دیوید فینچر یک درام جدید می سازد/ «قاتل» در راه است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۹۶۹۹

دیوید فینچر یک درام جدید می سازد/ «قاتل» در راه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، دیوید فینچر پس از همکاری با نتفلیکس برای ساختن فیلم زندگینامه‌ای «منک»، اکنون با فیلمی با عنوان «قاتل» بار دیگر با این سرویس اکران آنلاین همکاری می‌کند.

گفته شده مایکل فاسبندر در حال گفت‌وگوست تا در این فیلم بازی کند. هنوز نتفلیکس یا سخنگوی این بازیگر در این باره خبری منتشر نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم اقتباسی از یک رمان مصور به نویسندگی الکسیس نولنت به همین نام است و اندرو کوین واکر که با فینچر در فیلم‌های قبلی‌اش هم همکاری کرده بود و نویسنده فیلم «هفت»، «کلوپ مشت‌زنی» و «بازی» بود، در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم است.

«قاتل» درباره یک آدمکش خونسرد است که دچار یک بحران روانی می‌شود و از نظر احساس درهم‌می‌شکند. گفته شده فاسبندر نقش این آدمکش را بازی می‌کند.

فینچر از سال ۲۰۰۷ قصد تولید این پروژه را داشته و حرف این بوده که برد پیت که در چند فیلم فینچر جلوی دوربین رفته بود، نقش اصلی این فیلم را ایفا کند.

در نوامبر فینچر یک قرارداد همکاری چهار ساله با نتفلیکس امضا کرد. جدیدترین فیلم وی «منک» درامی سیاه‌وسفید درباره چگونگی نوشته شدن فیلمنامه «همشهری کین» اورسن ولز است. این فیلم اواخر سال ۲۰۲۰ اکران شد و در میان مدعیان اسکار جای قابل توجهی دارد.

«منک» اولین فیلم بلند فینچر پس از ساخت «دختر گمشده» در سال ۲۰۱۴ بود.

کد خبر 5155926

منبع: مهر

کلیدواژه: دیوید فینچر نتفلیکس مایکل فاسبندر سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر فیلم کوتاه جشنواره موسیقی فجر موسیقی ایرانی فیلم سینمایی تئاتر ایران کنسرت آنلاین حوزه هنری کنسرت اینترنتی جشنواره فیلم رضوی شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی عکاسی تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالد آرائوخو: مسخره است که به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، تکنولوژی خط دروازه نداریم

رونالد آرائوخو اعلام کرد مشکلی بین او و گوندوعان وجود ندارد.

طرفداری | رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا معتقد است این تیم باید به جنگیدن ادامه دهد تا با نایب قهرمانی در لالیگا، جواز حضور در سوپرکاپ اسپانیا را کسب کند.

بارسلونا امشب در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید با نتیجه 3-2 شکست خورد. رونالد آرائوخو پس از این دیدار مقابل خبرنگاران حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. او پس از این بازی گفت:

گوندوعان؟ با او صحبت کردم و ایلکای از من عذرخواهی کرد. داوری بازی؟ نمی توانیم از داوری و عملکرد داوران به عنوان بهانه استفاده کنیم. جزئیاتی هست که ما از دست دادیم و دوباره شکست خوردیم. باید به جنگیدن ادامه دهیم. باید فصل را به عنوان تیم دوم به پایان برسانیم تا بتوانیم در سوپرکاپ بازی کنیم. تکنولوژی خط دروازه؟ ما یکی از بهترین لیگ های دنیا هستیم و مسخره است که تکنولوژی خط دروازه نداریم. هفته ناراحت کننده ای بود اما من از نظر ذهنی قوی هستم. سخت تلاش می کنم تا در مسیر درست قرار بگیریم. با این ذهنیت در این باشگاه به اینجا رسیده ام.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • اولین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت
  • نخستین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت
  • وزیر خارجه انگلیس در دوشنبه
  • رونالد آرائوخو: مسخره است که به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، تکنولوژی خط دروازه نداریم
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • فاجعه در لیگ یک؛ دو تیم پشت در ورزشگاه ماندند و بازی لغو شد! + عکس
  • مگوایر: همه چیز دست به دست هم داده بود تا کاونتری به فینال برسد
  • فاینورد برای چهاردهمین‌بار قهرمان جام حذفی هلند شد
  • ژوزه مورینیو تماشاگر ویژه دیدار فولام و لیورپول / عکس