Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: یک کامیون آناناس قاچاق در مرز رسمی پرویزخان از توابع این شهرستان کشف شد.

سرهنگ محمد محمدی افزود: این محموله قاچاق شامل ۸۸۰ عدد آناناس به ارزش ۲ میلیارد ریال است که توسط ماموران انتظامی این شهرستان در بازارچه مرزی پرویزخان کشف شد.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی قصرشیرین پس از اطلاع از وجود یک کامیون عراقی حامل بار قاچاق در مرز رسمی پرویزخان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی کامیون مورد نظر شدند و محموله مورد نظر توقیف شد.

سرهنگ محمدی  از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضایی برای صدور حکم لازم خبر داد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می شود./ایرنا



 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد

به گزارش قدس آنلاین، سردار یحیی الهی روز پنجشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی و آگاهی بروجرد به همراه کارشناس اداره تعزیرات در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لاستیک های خارجی در انبار منزلی واقع در یکی از شهرک های شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع در محل حضور یافتند و ۵۰۰ حلقه انواع لاستیک خارجی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ارزش لاستیک های احتکاری توسط کارشناسان مربوطه ۸۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

دستگیری کلاهبردار سکه های تقلبی در الیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز نیز گفت:در پی مراجعه شهروندان به ماموران پلیس آگاهی و اعلام اینکه یک نفر در قبال فروش مقادیری سکه تقلبی مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ علی اسدالهی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی، کلاهبردار را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند که متهم به کلاهبرداری معترف و ۲۰۰ عدد سکه تقلبی از وی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان فریب افراد فرصت طلب و سودجو را به بهانه فروش سکه های قدیمی، باستانی و اشیای قدیمی نخورند و در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل