Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@15:21:34 GMT

خانه‌ای که به کلاس درس دانش‎آموزان فریدنی تبدیل شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۹۷۲۴

خانه‌ای که به کلاس درس دانش‎آموزان فریدنی تبدیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مظفر قاسمی معاون آموزگار مدرسه چند پایه شهید خزائی موغان شهرستان فریدن که به همراه همسر فرهنگی خود افسانه خزائی با بروز جلوه‌های از ایثار معلمی خانه خود را به کلاس درس دانش‌آموزان روستا موغان تبدیل کردند.

قاسمی معاون آموزگار آموزشگاه شهید خزائی موغان با با سابقه ۲۹ سال تدریس در دوره ابتدایی به همراه همسر خود معلمان این آموزشگاه  با تعداد ۲۴ دانش‌آموز به صورت چند پایه هستند که شیوع ویروس کرونا و عدم تمکن مالی دانش‌آموزان در تهیه گوشی و تبلت و همچنین ضعیف بودن اینترنت  و عدم وجود خط تلفن  ثابت در این روستا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و  فاصله اجتماعی دانش‌آموزان را در ساعت غیر از ساعت آموزشی رسمی  به خانه خود آورده و خانه را به کلاس درسی برای دانش‌آموزان  داوطلب  به ویژه دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی تبدیل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در این باره اظهار داشت: معلمی فقط سر کلاس بودن و تدریس و آموزش کتاب‌ها و محتوای درسی نیست، معلم در هر مکان و زمان برای پیشرفت دانش‌آموزان خود فداکاری و خدمت می‌کند و احساس مسؤولیت  ما نسبت به دانش‌آموزان و عدم تکمن مالی بعضی از دانش‌آموزان باعث شد ما به صورت ویژه با دانش‌آموزان کار کنیم.

معاون آموزگار آموزشگاه شهید خزائی موغان در مورد احساس دانش‌آموزان در مقابل این عمل را این گونه بازگو کرده‌اند، گفت: احساس خوشحالی و آرامش دانش‌آموزان و استقبال و رضایت و همراهی بسیار زیاد خانواده‌های برای من لذت بخش بود و اگر باز هم در این شرایط قرار بگیرم با جدیت بیشتر این کار را انجام می‌دهم.

این معلمی  دلسوز در ادامه گفت: تنها انتظاری و درخواستی که از دانش‌آموزان دارم پیشرفت و تلاش برای خلق  آینده روشن برای خودشان، خانواده شان و کشور عزیزمان است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید دانش آموزان آموزش اصفهان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز خلاق چه مراکزی هستند؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز خلاق در طول سال‌ها به یک اصطلاح مبهم تبدیل‌شده است، اما تفسیر ما از یک مرکز خلاق مکانی فیزیکی یا مجازی است که افراد مبتکر در صنایع خلاق و فرهنگی کنار همدیگر کار می‌کنند.

تخمین‌زده می‌شود که ۱. ۲ میلیون نفر از مراکز خلاق در سراسر جهان در فضا‌های کاری اشتراکی کار می‌کنند که عموماً از شرکت‌های کوچک و متوسط ​​کوچک و فریلنسر‌ها تشکیل شده‌اند که ۸۵ درصد از اشتغال جهانی و ۳. ۳ میلیون نفر در بریتانیا را تشکیل می‌دهند.

مراکز خلاق از اشکال و اندازه‌های بسیاری تشکیل شده‌اند، از ساختمان‌هایی که متخصصان خلاق و کسب‌وکار را به آزمایشگاه‌های موقت و فضا‌های فراغتی که نوآوری‌ها را شعله‌ور می‌سازند و همچنین شبکه‌های آنلاینی که افراد را از طریق برنامه‌های سالانه در رویداد‌ها گرد هم می‌آورند.

هر مرکز خلاق به مانند اثرانگشت منحصر به فرد است، چرا که مدل آن با موقعیت جغرافیایی، بافت فرهنگی، الزامات اجتماعی و مدل مالی منحصر به فرد مشخص می‌شود. مراکز خلاق در نهایت به خانه‌های خلاق برای شرکت‌های کوچک و متوسط تبدیل شده‌اند.

خانه‌های خلاق در قرن گذشته وجود داشته است، اما در ده سال گذشته است که آن‌ها واقعاً به یک اکوسیستم در حال رشد سریع در سراسر جهان تبدیل شده‌اند. در آغاز با فضای بلااستفاده از یک جامعه فرا صنعتی، خانه‌های خلاق در همه شکل‌ها و اندازه‌های رشد کرده‌اند و در ساختار‌هایی که قبلاً کارخانه‌ها، سازندگان مهمات، ساختمان‌های اداری و... قرار داشتند، اسکان داده‌شده‌اند و درحالی‌که دنیای فیزیکی خانه‌های خلاق گسترش‌یافته است، دنیای دیجیتال نیز با بسیاری از خانه‌های خلاق مجازی در حال افزایش است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد
  • فعالیت ۵۵ قرائت خانه‌ی نوروزی در استان یزد
  • مراکز خلاق چه مراکزی هستند؟
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • کاهش فقر حرکتی دانش آموزان
  • (ویدیو) هشدار مصطفی معین درباره مهاجرت دانش‌آموزان
  • راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار