Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۱۳ لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۵ روز شنبه نهم اسفندماه تیم ایمان شیراز میهمان مس سونگون ورزقان است.

سلمان عزیزی بازیکن تیم ایمان شیراز گفت: با توجه به تعداد مصدومان تیم، شرایط به نحوی پیش می‌رود که بازیکنان آمادگی مناسبی برای این دیدار ندارند و با کمک‌هایی که شده ایمان توانسته هزینه اعزام را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی اضافه کرد: شرایط نتایج و جدول برای تیم ما به شکلی پیش رفته که حضورمان در بازی‌های پلی اف قطعی است و تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه و حفظ سهمیه فوتسال استان فارس در لیگ برتر خواهیم کرد و امیدوارم مسئولان هم در بازی‌های پایانی در کنار تیم ایمان شیراز حضور داشته باشند و ما را بیشتر حمایت کنند.

در جدول رده بندی گروه ب این رقابت‌ها مس سونگون با ۲۳ امتیاز صدرنشین است و ایمان شیراز با تنها ۲ امتیاز در انتهای جدول این گروه قرار دارند.

در هفته ۱۲ تیم ایمان در دیداری خانگی به نتیجه تساوی پرگل ۴-۴ مقابل راگا تهران رسید و مس سونگون با هفت گل حفاری اهواز را مغلوب کرد.

مس سونگون در دیدار رفت که ۲۴ دی ماه برگزار شد با هفت گل میزبانش ایمان شیراز را از پیش رو برداشت.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایمان شیراز لیگ برتر فوتسال تیم مس سونگون ایمان شیراز تیم ایمان مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فردا تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در بانکوک به مصاف قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی در این مسابقه به جمع 4 تیم پایانی راه پیدا خواهد کرد.اگر این اتفاق بیفتد تیم ملی ایران سهمیه حضور در جام جهانی 2024 که چند ماه دیگر در تاشکند برگزار خواهد شد را کسب می کند.

سایت فدراسیون فوتبال جزئیات تمرین پیش از مصاف با قرقیزستان را به شرح زیر منتشر کرده است: 

«امروز ساعت ۱۶ به وقت تایلند تیم ملی فوتسال ایران مطابق برنامه، تمرین خود را در ورزشگاه بانکوک آرنا با تمام نفرات برگزار کرد. در این تمرین وحید شمسایی در کنار دستیارانش ضمن شبیه‌سازی ‌سبک بازی قرقیزستان، شیوه‌های مختلف غلبه بر حریف را مرور ‌کردند. حرکات سرعتی و ترکیبی، ضربه‌زنی از زوایای مختلف و تغییر فاز دفاع به حمله و برعکس از جمله کارهای تمرینی انجام شده در بانکوک آرنا بود. تیم بعد از پایان تمرین یک‌ساعته به هتل محل اقامت برگشت.» 

ایران در شرایطی به مصاف قرقیزستان می‌رود که این تیم یکی از دلایل حذف زودهگام ژاپن جدی ترین رقیب ایران بوده و اصلا دیدار آسانی برای شمسایی و شاگردانش در پیش نیست.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898748

دیگر خبرها

  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • عکس| آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم