Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری بزرگراه آبیک – ورامین که به بزرگراه غدیر نامگذاری شده را به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

عملیات اجرایی آزاد راه ۱۵۸ کیلومتری غدیر به صورت ۶ خطه در سال ۱۳۹۴ آغاز شد.
این طرح عظیم با مشارکت ۳۰ درصدی دولت و ۷۰ درصدی سرمایه گذار با اعتبار ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان و ارزش روز ۷ هزار میلیارد تومان اجرا شده و در طول مسیر چهار استان قزوین، البرز، مرکزی و تهران را طی کرده و در محدوده شهرستان ورامین، وارد بزرگراه قم – گرمسار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در طول اجرای این بزرگراه ۴۹ دستگاه پل بزرگ، ۶۹۰ دستگاه پل کوچک،۲ دستگاه تونل، ۱۲ دستگاه تقاطع، ۷ دستگاه تبادل و ۳۲ دستگاه پارکینگ احداث شده است.
هدف از اجرای این پروژه تکمیل بخشی از کریدور آزادراهی شرق به غرب و شمال به جنوب کشور است و بهره برداری از آن سبب کوتاه شدن مسیر و تسهیل عبور و مرور بین مناطق شمال غرب کشور به مناطق شمال شرق کشور می‌شود.

آزادراه غدیر که از چهار استان قزوین، البرز، مرکزی و تهران عبور می‌کند، علاوه بر توسعه صنعت گردشگری و رونق اقتصادی ملی، در زمینه ترانزیت کالا در حوزه فراملی با تمرکز بر کشورهای همسایه نیز تأثیرگذار خواهد بود. 

عملیات احداث آزاد راه غدیر که پیشتر با نام آزادراه جنوبی تهران- البرز شناخته می‌شد./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت: محدودیت ترافیکی مقطعی در آزادراه تهران-شمال اجرا خواهد شد.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرج اظهار کرد: ترافیک در استان به ویژه آزادراه تهران-شمال سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه توصیه می‌شود مسافران پیش از حرکت از وضعیت جاده‌ها باخبر شوند، افزود: همچنین رعایت جوانب احتیاط حین تردد نیز به صورت جدی مورد تاکید است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز افزود: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل ۱۸ تا شهرستانک و انتهای تونل البرز سنگین است.

وی بیان کرد: به منظور تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا شده است.

زندی‌فر گفت: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی و جنوبی آزادراه تهران - کرج -قزوین در برخی مقاطع پرحجم است.

کد خبر 739233

دیگر خبرها

  •  آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس  یک طرفه شد/ ترافیک همچنان سنگین است
  • آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس یک طرفه شد
  • آزادراه تهران – شمال و جاده چالوس یکطرفه شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران- شمال
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با خودرو اسکنر | بهبود بزرگراه ها در سال جدید
  • کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران زیرذره بین
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌ های تهران در ایام نوروز
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با اسکنر سطح جاده در ایام نوروز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال
  • کاهش ۶ درصدی تردد‌های نوروزی در جاده‌های کشور