Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:28:58 GMT

رهبر کره شمالی از ارتش خواست منظبط‌تر باشد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۹۸۸۱

رهبر کره شمالی از ارتش خواست منظبط‌تر باشد

رسانه دولتی کره شمالی امروز (پنج‌شنبه) گزارش داد، رهبر کره شمالی در جریان ریاست بر یکی از نشست‌های کمیسیون مرکزی ارتش خواستار انضباط بیشتر در بین مقامات نظامی و کنترل جدی‌تر بر افسران جوان‌تر شد.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری یونهاپ به نقل از خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA در این گزارش اعلام کرد: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در این نشست کمیسیون مرکزی ارتش بر اهمیت ایجاد "انضباط اخلاقی انقلابی" به ویژه در بین نسل جوان‌تر در ارتش تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیم جونگ اون افزود: ایجاد انضباط اخلاقی انقلابی در داخل ارتش کره شمالی فقط یک مساله فنی نیست بلکه یک مساله مهم مربوط به موجودیت ارتش و موفقیت یا شکست‌ها در فعالیت‌های نظامی است.

کیم جونگ اون همچنین خواستار توجه زیاد به آموزش و کنترل شد تا این اطمینان به وجود آید که فرماندهان نسل جدید از آگاهی سیاسی مناسب و دیدگاه اخلاقی برخوردار هستند.   

رهبر کره شمالی همچنین در این نشست درباره یک سری از کسری‌ها که در فعالیت‌های نظامی، سیاسی و زندگی اخلاقی فرماندهان مشخص شده، صحبت کرد.

انتقاد کیم جونگ اون با هدف تقویت انظباط در بین افسران ارتش در بحبوحه چالش‌های موجود از تحریم‌های جهانی و مبارزه طولانی این کشور با پاندمی کرونا مطرح شده است.

در جریان این نشست چندین فرمانده ارشد ارتش کره شمالی برکنار یا منصوب شدند؛ اقدامی که بیانگر یک تغییر نسل در این سازمان است.

"کیم سونگ-گی" به عنوان فرمانده نیروی دریایی کره شمالی منصوب شد در حالی که "کیم چونگ-ایل" به عنوان فرمانده نیروی هوانوردی منصوب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کیم جونگ اون رهبر کره شمالی کیم جونگ اون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸ (فیلم) تلاوت سوره اعلی توسط رهبر انقلاب (فیلم) مبلغ فطریه سال ۱۴۰۳ چه میزان است؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • فیلم| توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • فیلم/ توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته + فیلم
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم)
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح | باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت + فیلم