Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@11:42:54 GMT

انتقال 3 زندانی ایرانی از تایلند به کشور

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۰۱۱۴

انتقال 3 زندانی ایرانی از تایلند به کشور

در راستای اجرای بیست و دومین دور از اجرای موافقت نامه انتقال محکومین به حبس میان ایران و دولت تایلند، سه زندانی ایرانی که از چندسال قبل در زندان‌های تایلند به سر می‌بردند برای گذراندن ادامه دوران محکومیت خود به ایران منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، طی دو سال گذشته بیش از ۱۴۰ زندانی مشمول انتقال به ایران شده و اکنون دوران محکومیت خود را در کشور می‌گذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندانیان ایرانی بر اساس روال قانونی مورد توافق دو کشور پس از گذراندن مدت معینی از محکومیت خود می‌توانند مشمول انتقال به ایران قرار گیرند که با پیگیری‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در بانکوک و هماهنگی با وزارت امور خارجه و دادگستری در ایران اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و تایلند وزارت خارجه ايران وزارت دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از توان دانش‌بنیان‌های ایرانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

سیستم انتقال اطلاعات فرآیندی بر پایه تغییر فرکانس بر بستر خط لوله، برای نخستین بار در صنعت نفت با تکیه بر توان شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی و بهره‌گیری از فناوری‌های نو روی یکی از چاه‌های گازی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان عملیات نصب شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، سیستم فرکانسی انتقال اطلاعات فرآیندی با هدف افزایش ضریب پایداری انتقال اطلاعات در برابر تهدیدهای محیطی و سرقت کابل‌ها، افزایش ضریب امنیت ارسال اطلاعات و فرامین کنترلی پس از تحقیق و بررسی از سوی واحد ابزار دقیق اداره نگهداری و تعمیرات مدیریت عملیات نصب و سبب جلوگیری از هدر رفت ۲۰ میلیارد ریال شد.

کارکنان واحد ابزار دقیق اداره نگهداری و تعمیرات برای نصب سیستم فرکانسی انتقال اطلاعات فرآیندی، ضمن طراحی و مونتاژ پنل کنترلی و حفاظتی روی چاه، طراحی و اجرای پنل فرمان در اتاق کنترل مقادیر ترانسمیترها را به‌صورت آنلاین روی مانیتور نصب‌شده در اتاق کنترل نمایش دادند و این امکان را فراهم آوردند تا فرامین اپراتور برای کنترل چاه ارسال شود.

شایان‌ ذکر است که همه سامانه‌های حفاظتی لازم نظیر سیستم ارتینگ و حفاظت الکتریکی در برابر صاعقه لحاظ و اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • رزمی کاران ایرانی قربانی کلاهبرداران روادید در تایلند
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی/ ماجرای قرص‌های داخل گچ پا چیست؟
  • استفاده از توان دانش‌بنیان‌های ایرانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان
  • سد و نیروگاه سریلانکا ساخت مهندسان ایرانی آماده بهره برداری شد
  • جزییات اجرای پروژه های برون مرزی در حوزه برق و آب
  • احداث مگاپروژه سد و نیروگاه در سریلانکا بدست مهندسان ایرانی
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • اجرای پروژه های آبی توسط مهندسان ایرانی در ۲۰ کشور جهان
  • ملی‌پوشان فوتسال وارد فرودگاه بانکوک تایلند شدند