Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزار یآریا- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، تحقق بخشیدن به آرمانهای شهدا یک امر ضروری است.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان سرخرود، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پس از حضور در گلزار شهدای 17 مزاری سرخرود، 7 مزاری آستانه مبارکه چمستان در شهرستانهای محمودآباد و نور و دیدار با فرزند سردار شهید عبدی ( بخشدار چمستان ) ضمن تبریک میلاد با سعادت امیر مومنان حضرت علی (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره پدران آسمانی و ادای تکریم به مقام شامخ شهیدان با اشاره به اینکه تفکر و تدبردر سیره شهدا بهترین راه شناخت و رسیدن به ارزش های معنوی شهیدان است اظهار داشت: امروز به شهدای عزیز، فرهنگ غنی ایثار و شهادت و توصیه های آنان ( با مطالعه وصیت نامه شهدا ) نیازداریم چرا که این ستارگان نورانی، همچون چراغی هدایت در زندگی ما به شمار می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مظلومی با بیان اینکه مسیر شهدا را به درستی تشخیص دهیم عنوان کرد: شهدای گرانقدر به دلیل برخورداری از معرفت الهی و دینی در راه اسلام و برای حفظ میهن جان عزیزشان را فدا کردند و به شهادت رسیدند لذا بر همگان واجب است تا کارهای ماندگار برای شهدا و اشاعه فرهنگ آنان انجام دهند و این نگاه فرهنگی است که موجبات رضایت شهدا را به دنبال دارد.     
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گلزار شهدا را مکانی مقدس دانست و گفت: تحقق بخشیدن به آرمانهای شهدا، پاسداشت ارزش ها و احیای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.         
ایشان با بیان اینکه فضای حاکم در گلزار شهدا مملو از معنویت، اخلاص و سرشار از عطر مهربانی است اظهار داشت: حضور بر مزار نورانی شهدا، شناخت و معرفت ما را نسبت به این راست قامتان جاودانه تاریخ بیشتر می کند. مظلومی افزود: گلزار شهدا بستر مناسبی برای پیوند عمیق نسل سوم و چهارم انقلاب با شهدای گرانقدری است که از تمام وجود و هستی خویش عبور کردند و به کمالات انسانی رسیدند و امروز ما بواسطه از خود گذشتگی این غیور مردان به امنیت، پیشرفت و ... رسیدیم.          
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: در سفر به شهرستانهای نور و محمودآباد مشکلات جامعه معزز ایثارگری از طریق روسای این بنیادها مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی در جهت کم کردن موانع ارائه گردید.
گفتنی است در این بازدید معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد استان،رئیس اداره مسکن و گلزارها، روسای بنیاد محمودآباد و نورحضور داشتند.      

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحقق بخشیدن به آرمانهای شهدا یک امر ضروری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام جمعه سلماس در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد،  ‏گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

 حجت الاسلام طباطبایی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.

 

سرهنگ میرکاظمی زاده فرمانده سپاه سلماس هم در این دیدار اظهار داشت: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

مسئولان شهرستان سلماس به مناسبت سال جدید و ایام مبارک رمضان با خانواده شهید ورمزیار، صحابی و طالعی دیدار کردند

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان