Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرماندار شهرستان اردستان گفت: خوشبختانه دیوان عدالت اداری شعبه ۱۸ تجدید نظر دیوان عدالت اداری رای بر وقوع و بروز تخلف سازمان تأمین اجتماعی صادر کرد و شکایت مالک کارخانه را وارد دانست. - اخبار استانها -

حمید رضا تاملی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اردستان، ضمن اشاره به پیگیری در حل مشکل کارخانه فرش تعطیل شده در اردستان به واسطه بدهی به تامین اجتماعی اظهار داشت:  موضوع کارخانه فرش تعطیل شده شهرستان اردستان که از سال 91  دچارمشکلاتی شده بود و کارخانه توسط تامین اجتماعی توقیف و پلمپ شده بود بعد از آن اتفاقاتی که در زمینه سرقت این کارخانه رقم خورده  بود پیگیری‌هایی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیگیری‌هایی که در چند ماه گذشته و با ورود جدی مقامات دولتی و قضایی کشور به پرونده انجام شد و ورود ستاد تسهیل کشور به موضوع کارخانه فرش شهرستان اردستان و بازدید اعضای محترم ستاد از محل کارخانه و برگزاری جلسه در فرمانداری اردستان و متعاقب آن جلساتی در محل  وزارت صمت در ستاد تسهیل با سازمان تامین اجتماعی و بانک برگزار شد.

فرماندار شهرستان اردستان ضمن اشاره به پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان شهرستانی در اردستان گفت: جلساتی در دادستانی کل کشور و همچنین دیوان عدالت اداری در خصوص بررسی ابعاد مختلف این اتفاق تلخ رقم خورد که خوشبختانه دیوان عدالت اداری شعبه 18 تجدید نظر دیوان عدالت اداری رای بر وقوع و بروز تخلف سازمان تامین اجتماعی صادر کرد و شکایت مالک کارخانه را وارد دانست.

ماجرای پلمب بزرگ‌ترین کارخانه فرش خاورمیانه / کارخانه‌ای با 160 میلیون تومان بدهی‌ + فیلمخط قرمز ما حمایت از تولیدکنندگان است/بررسی مقصران احتمالی پلمب کارخانه فرش اردستانکارخانه تعطیل‌شده آب‌معدنی سی‌سخت و قند یاسوج احیا می‌شود

وی ابراز داشت:  جا دارد از همه مسئولینی که در این رابطه در انجام این اتفاق کمک کردند تقدیر شود که در این خصوص ورود معاونت محترم اول رئیس جمهور و وزارت صنعت و معدن به این پرونده و دبیر ستاد تسهیل کشور، معاونت بازرسی کل کشور و ریاست محترم دیوان عالی کشور، نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی که با مساعدت و همراهی این عزیزان در جهت احقاق حق معطل مانده یک سرمایه‌گذار اقدام موثری برداشته شد و امیدواریم که در آینده با جبران خسارت که از سوی سازمان تامین اجتماعی صورت خواهد گرفت شاهد فعال شدن مجدد کارخانه فرش اردستان باشیم.

تاملی بیان کرد: این پیام را به همه کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در شهرستان اردستان دارند و الان هم حضور هم دارند اعلام می‌کنیم هیچ سرمایه‌گذاری در اردستان تنها نخواهد ماند و مجموعه مدیریتی شهرستان اردستان تمام قد و  تمام و کمال از حقوق سرمایه‌گذاران در این شهرستان دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/802/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دیوان عدالت اداری شهرستان اردستان تامین اجتماعی کارخانه فرش تعطیل شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت

دیوان محاسبات کشور گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را به‌منظور بهره‌برداری در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار داد.

به گزارش شانا به‌نقل از دیوان محاسبات کشور، پس از ارائه گزارش دارو، این نهاد نظارتی گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را نیز نهایی کرد و به‌منظور بهره‌برداری در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار داد.

موضوعاتی همچون مجوزهای خاص، تعارض منافع و بزرگنمایی تحریم از مهم‌ترین چالش‌های پیش رو در این حوزه به‌ شمار می‌رود که در این گزارش به آن اشاره شده است.

دیگر خبرها

  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • مسئولان در امر حجاب وظیفه حاکمیتی، اخلاقی و اجتماعی دارند
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • چراغ سبز مراجع تقلید به تعطیل شدن روز شنبه به جای پنج شنبه /۴ روز قطع ارتباط با دنیا به نفع اقتصاد کشور نیست
  • ثبت ۱۱۷ درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردستان
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • خبر مدیرعامل تامین‌اجتماعی درباره سن بازنشستگی/ متوسط سن بازنشستگی چه تغییری کرد؟
  • نسبت بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به بازنشسته‌ها در تربت‌حیدریه کاهش یافت