Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، کامکار رئیس شورای شهر حاجی آباد گفت: در جلسه شورای اسلامی شهر حاجی آباد با پیشنهاد شهردار مبنی بر طرح تشویقی تخفیف عوارض که به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و مبعث حضرت رسول اکرم (ص) مطرح شد، موافقت شد.

او افزود: در طرح تشویقی ارائه شده توسط شهرداری، شهروندانی که عوارض خود را به صورت نقدی و یکجا پرداخت کنند، می‌توانند از ۹ اسفند تا ۲۱ اسفند از این تخفیف ویژه که شامل ۲۰ درصد است، بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامکار بیان کرد: کلیه عوارض شهرداری به استثنای عوارض خودرو، تفکیک و جرائم کمیسیون ماده ۱۰۰، مشمول این تخفیفات خواهند بود.

رئیس شورای شهر حاجی آباد با اشاره به اینکه در دوسال گذشته عوارض شهرداری افزایشی نداشته است، گفت: امید است شهروندان از این فرصت استثنایی و تخفیف ویژه که اعلام شده نهایت استفاده را ببرند.

بیشتر بخوانید

تخفیف عوارض ساختمانی در بیرجند

او افزود: همکاری و مشارکت شهروندان در پرداخت به موقع عوارض موجب می‌شود تا مدیریت شهری در اجرای برنامه‌های خود گام‌های موثرتری بردارد و خدمات مطلوب‌تری به همشهریان ارائه کند.

انتهای پیام/ ر ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری مالیات عوارض شهرداری مشارکت مردم حاجی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه این کاهش عوارض به‌صورت پلکانی در طول سال قابل پرداخت است، گفت: برای رفاه حال شهروندان شیرازی، عوارض و بهای خدمات با پرداخت نقدی تا ۳۲ درصد در سال ۱۴۰۳کاهش یافت که تا پایان سال این میزان به ۸ درصد می‌رسد.
افسانه خواست خدایی افزود: با توجه اینکه کاهش عوارض شهرداری از چهار جنبه رقابت با بانک، تبدیل بازار مسکن شیراز به‌عنوان هدف سرمایه‌گذاران و سازندگان صنعت ساختمان و رقابت با سایر شهرها، فرهنگ اقتصادی و ثبات عمل، تقاضای مسکن شهر شیراز را تحریک می‌کند، پیشنهاد لایحه عوارض به‌صورت پلکانی در شورای اسلامی شهر شیراز ارائه و پس از بررسی به تصویب رسید.
وی ادامه داد: کاهش عوارض در این سال‌ها نشان‌دهنده آن است که ثبات در رویه کاهش عوارض در طول ایام سال و پایبندی به آن در سال‌های یادشده باعث شده که مؤدیان نسبت به پرداخت عوارض در همه ماه‌های دیگر سال هم اقدام کنند.
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: مؤدیانی که مجموع پرداخت نقدی عوارض و بهای خدمات آنها مازاد بر مبلغ ۹۰ میلیارد ریال است، عوارض و بهای خدمات نسبت به میزان پرداخت نقدی به‌صورت پلکانی از ۳ تا ۹ درصد کاهش می‌یابد

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • ثبت بیشترین بارندگی در حاجی آباد زیرکوه با ۶۲ میلی متر
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند
  • اعلام نرخ جدید عوارض آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز