Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@07:32:38 GMT

حق‌دوست: مسائلی باعث شد عقب بیفتم

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۰۵۹۲

حق‌دوست: مسائلی باعث شد عقب بیفتم

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن می گوید برخی مسائل دست به دست هم داده تا او در سال های گذشته نتواند عمکرد خوبش را ادامه دهد.

مجتبی حق دوست هافبک میانی تیم فوتبال ذوب آهن در گفتگویی با "ورزش سه" در مورد شرایط تیم در نیم فصل اول مسابقات که با روزهای سختی برای سبزپوشان اصفهانی همراه بود، حرف هایش را اینطور آغاز کرد و گفت: فکر می کنم خیلی چیزها دست به دست هم داد تا نتایج خوبی نگیریم؛ از کم کاری بازیکنان تا سوت های داوران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلا شرایط به گونه ای پیش رفت که نتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. هر چه بود ولی گذشت و امیدواریم در نیم فصل دوم جبران کنیم.


او سپس در مورد کنار رفتن رحمان رضایی و حضور مجتبی حسینی توضیح داد: با توجه به نتایجی که کسب کردیم، باشگاه تصمیم گرفت که با آقای رضایی قطع همکاری کند و با اینکه چند گزینه وجود داشت، آقای مجتبی حسینی را انتخاب کردند.


هافبک 25 ساله سابق استقلال در ادامه با اشاره به حضور سرمربی جدید اضافه کرد: از وقتی آقای حسینی آمده، همه چیز به نحو احسن پیش می رود و در بازی دوستانه هم خدا را شکر سپاهان نوین رو بردیم. فکر می کنم روزهای خوبی در پیش داریم و امیدواریم که ذوب آهن را به روزهای خوبش بازگردانیم.


از مجتبی حق دوست که به عنوان یکی از هافبک های آینده دار فوتبال ایران از او نام برده می شد، در رابطه با شرایط خودش پرسیدیم و اینکه چرا پس از اینکه نمایش های خوبی داشت، به یکباره از سطح اول فوتبال ایران فاصله گرفت؟ او در واکنش به این سوال توضیح داد: از خدمت سربازی گرفته تا یک سری مسائل دیگر که الان نمی خواهم در موردشان صحبت کنم، باعث شد کمی عقب بیافتم. تمام تلاشم را می کنم سال هایی که عقب افتادم را جبران کنم. امیدوارم روزهای خوبی با ذوب آهن داشته باشم و یکی از بهترین نیم فصل های فوتبالی ام را در ادامه تجربه کنم.

ذوب آهن اصفهان مجتبی حقدوست

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان مجتبی حقدوست ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال فاینورد مقابل نایمخن روز گذشته فینال جام حذفی فوتبال را برگزار کرد که این دیدار با وجود حاشیه‌هایی که از سوی تماشاگران به همراه داشت با پیروزی یک بر صفر به سود فاینورد به پایان رسید.

پایکسائو (۵۹) تک گل این دیدار را به ثمر رساند و همچنین علیرضا جهانبخش نیز از دقیقه ۸۷ برای فاینورد بازی کرد تا در آخرین روزهای حضورش در این باشگاه قهرمانی در جام حذفی جام هلند را جشن بگیرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898205

دیگر خبرها

  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم